Artykuł sponsorowany

Jakie funkcje powinno mieć dobre oprogramowanie dla gastronomii?

Jakie funkcje powinno mieć dobre oprogramowanie dla gastronomii?

Kasa fiskalna w lokalach gastronomicznych to nie wszystko. Aby pracownicy mogli sprawnie obsługiwać klientów, konieczne jest zapewnienie im narzędzia, które skróci czas obsługi i zapewni przejrzystość pracy. Dobre oprogramowanie do gastronomii jest przejrzyste, intuicyjne, zespolone z płatnościami internetowymi i pozwala kierować restauracją zdalnie. Przeczytaj więcej na temat tych najważniejszych funkcji dla lokali gastronomicznych!

Wygoda obsługi systemu i szybsza realizacja zamówień

Dobry system zarządzania restauracją czy barem zapewnia możliwość intuicyjnego zarządzania stolikiem. Interfejs użytkownika powinien być w takim programie przejrzysty dla każdego kelnera, barmana czy innego pracownika, który go obsługuje. Według wskazówek przedstawiciela firmy FISKAL z Łomży system musi być prosty, funkcjonalny i zapewniający łatwe odnalezienie kluczowych pozycji w menu. Dzięki tym cechom oprogramowania klienci będą obsługiwani szybciej, komunikacja między członkami załogi będzie przejrzysta, a to zaowocuje skróceniem czasu oczekiwania na zamówienie. Na szybkość obsługi wpływa również sposób przekazywania informacji kluczowym osobom w zespole. Dlatego oprogramowanie gastronomiczne powinno po zatwierdzeniu zamówienia natychmiast przekazywać informację o pozycjach do baru, czy kuchni.

Przeczytaj również: Na czym polega różnica pomiędzy drukarką a kasą fiskalną? 

Mobilność i integracja z systemami płatności online

Popularność składania zamówień online stale rośnie. Z jednej strony miała na to wpływ pandemia, z drugiej natomiast chęć oszczędności czasu i wygoda. Dlatego oprogramowanie dla gastronomii z Łomży od FISKAL zapewnia integralność z zamówieniami online i płatnościami internetowymi. Dzisiaj lokale gastronomiczne, które są nastawione jedynie na płatności gotówkowe, czy kartą, mogą tracić w oczach klientów. Niemal 25% Polaków korzysta z zamówienia posiłków online co najmniej raz w tygodniu. To pokazuje, że system obecny w danej restauracji czy barze po prostu musi być nowoczesny i nastawiony na obsługę internetową klientów. Jego działanie powinno być maksymalnie zautomatyzowane, by pracownicy nie musieli poświęcać dużo czasu na obsługę takich zamówień. Przed wyborem odpowiedniego oprogramowania dla swojej restauracji należy skonsultować się z doradcą ds. systemów dla gastronomii.

Przeczytaj również: Czym się kierować przy wyborze kasy fiskalnej?

Przeczytaj również: Jakie są różnice między drukarką a kasą fiskalną?

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.