Artykuł sponsorowany

Telewizor jako monitor, czyli nowy wymiar wydajniejszej pracy

Telewizor jako monitor, czyli nowy wymiar wydajniejszej pracy

Na pewno nieraz słyszałeś, że musisz koniecznie zainwestować w większy monitor lub kupić sobie dodatkowy, aby Twoja praca stała się wydajniejsza. To po części prawda — więcej przestrzeni na ekranie znacznie podnosi komfort i sprawia, że praca przebiega szybciej. Ale wcale nie musisz sięgać po nowy monitor. Możesz do tego wykorzystać telewizor ze Smart TV! Sprawdź, jakie zalety ma telewizor jako monitor i w jaki sposób przyda Ci się na co dzień — nie tylko do pracy.

Smart TV jako monitor do pracy — co znajdziesz w sklepach?

O Smart TV słyszałeś na pewno nieraz. To najnowocześniejsza generacja telewizorów, którą spotkasz w prawie każdym domu — i użytkownicy nie wyobrażają sobie powrotu do tradycyjnych telewizorów.

Smart TV daje Ci ogromne możliwości zarówno podczas relaksowania się przy ulubionych filmach, serialach, meczach, grach, jak i podczas przeglądania Internetu. Niewiele jednak osób wie, że to świetny wybór również zamiast tradycyjnego monitora do pracy!

Odpowiedni telewizor dla nawet najbardziej wymagających!

Najlepsze jest to, że oferta Smart TV sprawia, że absolutnie każdy znajdzie idealny model dla siebie. Ogromny przekrój modeli znajdziesz w ofercie producenta Samsung, który dostarcza najlepszych rozwiązań do polskich domów od blisko 17 lat. Dostępne tam modele różnią się rozdzielczością (do 8K), przekątną ekranu, jak i technologią wyświetlania obrazu.

Zatrzymajmy się chwilę przy wielkości ekranu, bo ma ona ogromne znaczenie podczas pracy. Pamiętaj, że najlepszy Smart TV jest dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości. I chociaż najczęściej kupowane modele to obecnie telewizory o przekątnej 65 cali, w ofercie znajdziesz modele również w większych i mniejszych rozmiarach. Dzięki temu dobierzesz model, który zapewnia Ci jeszcze więcej miejsca do wyświetlania plików tj. dokumenty, sprawozdania czy arkusze kalkulacyjne.

Telewizor jako monitor — najważniejsze zalety telewizorów do pracy

Główną zaletą Smart TV do pracy jest, oczywiście, duży ekran, na którym możesz wykonywać kilka zadań jednocześnie. Jakie jeszcze zalety telewizorów ze Smart TV sprawiają, że są zdecydowanie lepsze od monitorów? Oto kilka z nich:

  • Podłączysz je bezprzewodowo — jeśli chcesz używać telewizora jako monitora, nie musisz podłączać do niego żadnych przewodów.

  • Szybko i wygodnie prześlesz pliki na duży ekran — funkcja bezprzewodowego rzutowania plików na ekranie sprawia, że ich wyświetlanie zajmie Ci tylko kilka chwil.

  • Stworzysz wymarzony inteligentny dom — najnowocześniejsze modele mają dostęp do platformy SmartThings, która pozwala Ci na zarządzanie wszystkimi inteligentnymi urządzeniami w domu lub w biurze.

Podsumowując — telewizory Smart TV mają ogromny potencjał jako alternatywa dla klasycznych monitorów do pracy. Świetna jakość obrazu, dużo przestrzeni roboczej oraz inteligentne funkcje sprawiają, że korzystanie z niego zamiast monitora podnosi Twoją wydajność!

Artykuł powstał przy współpracy płatnej z Samsung Electronics Polska.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.