Artykuł sponsorowany

Przegląd metod mocowania kasetonów reklamowych

Przegląd metod mocowania kasetonów reklamowych

Kasetony reklamowe to najczęściej podświetlane tablice, na których mogą być umieszczone dowolne treści i grafiki związane z daną firmą (zwykle zawierają logo i nazwę). Klienci zainteresowani taką formą reklamy i oznakowania siedziby swojego przedsiębiorstwa mają do wyboru kilka wersji kasetonów, różniących się zwłaszcza możliwością stosowania na zewnątrz lub wewnątrz. W zależności od wybranego modelu tablice wymagają też innego sposobu mocowania.

Mocowanie kasetonów do ścian elewacyjnych

Montaż kasetonów zewnętrznych można przeprowadzić samodzielnie, pod warunkiem posiadania odpowiednich narzędzi (m.in. wkrętarki i drabiny), a także przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas pracy. Jeśli jednak tablica została wyposażona w oświetlenie, jej podłączenie trzeba zlecić elektrykowi. Zarówno kasetony jednostronne, jak i dwustronne należy przymocować do ściany za pomocą wkrętów albo haków. Kasetony reklamowe z nadrukiem jednostronnym powinny być przytwierdzane do prostej ściany – wszelkie nierówności muszą więc zostać skorygowane podkładkami dystansowymi i śrubami. Niedokładne wykonanie tego zadania spowoduje, że tablica nie tylko nie będzie wyglądać dobrze tuż po przymocowaniu, ale z biegiem czasu nieestetycznie odkształci się.

Przeczytaj również: Tablice reklamowe LED we wnętrzach

Z kolei do montażu tablic dwustronnych – wystających poza obrys budynku – najlepiej wykorzystać specjalne uchwyty. Niektórzy producenci oferują podstawowe rodzaje uchwytów razem z kasetonami, lecz bez trudu można też dokupić bardziej zaawansowane mocowania. Ważne, by wybrać rodzaj dopasowany do kształtu tablicy – zarówno dla kasetonów prostokątnych, jak i okrągłych profile montażowe są łatwo dostępne. Podczas wybierania uchwytów należy szczególną uwagę zwrócić na to, ile centymetrów będzie dzieliło tablicę od elewacji. Niektóre profile umożliwiają przytwierdzenie płyty tuż przy ścianie, ale istnieje także możliwość wysunięcia konstrukcji nawet na kilkanaście centymetrów.

Przeczytaj również: Z czego wykonać kaseton – z plexi czy z Dibondu?

Montaż kasetonów wewnętrznych

Kasetony wewnętrzne mogą być wolnostojące lub naścienne. W pierwszym przypadku konstrukcja jest wyposażona w stabilne podstawki, które utrzymują całość w pionie, a jednocześnie gwarantują mobilność, co ma kluczowe znaczenie np. podczas tworzenia tymczasowych stoisk ekspozycyjnych. Natomiast o montażu kasetonów naściennych opowiedział nam pracownik Clever Frame, firmy specjalizującej się w projektowaniu mebli ekspozycyjnych: 

Tablice reklamowe można przymocować do ściany za pomocą wieszaków (jeśli kaseton ma być mobilny) albo wkrętów (jeśli kaseton ma na stałe wkomponować się w aranżację pomieszczenia).

Mocowanie kasetonów wewnętrznych nie powinno więc sprawiać żadnych trudności, koniecznie jednak trzeba starannie podejść do każdego z kroków montażu, ponieważ od tego zależy bezpieczeństwo osób znajdujących się w pobliżu tablicy. Nieodpowiednio przymocowana stwarza zagrożenie dla przechodniów, klientów czy uczestników eventu.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.