Zalety poleasingowych urządzeń biurowych
Nie ma firmy, która do realizowania codziennych, biurowych zadań nie potrzebowałaby wydajnego sprzętu. Sprawnie działające drukarki, kserokopiarki, czy komputery to absolutna konieczność; bez tego praca po prostu staje. Z kwestią takich urządzeń, nierozerwalnie wiąże się jednak pewien dylemat.
Kwoty potrzebne na zakup zupełnie nowego sprzętu nigdy nie są małe – szczególnie zaś dla firm, dopiero rozpoczynających swą przygodę z biznesem. Dla tych oraz oczywiście wielu innych podmiotów, bardzo dobrym krokiem okazuje się postawienie na atrakcyjne rozwiązania poleasingowe. Dalej, w artykule poświęconym właśnie tej tematyce, postaramy się opisać najważniejsze zalety, wyróżniające używane urządzenia biurowe. Zapraszamy do ciekawej lektury.
Solidny sprzęt klasy biznes
Maszyny wykorzystywane w przedsiębiorstwach są z reguły projektowane i wytwarzane z myślą o ich późniejszej, intensywnej eksploatacji. Dlatego też cechują się one przeważnie solidniejszą konstrukcją niż sprzęt typowo konsumencki – ten domowy. W tym przypadku możemy liczyć na wytrzymalsze obudowy i trwalsze, precyzyjniej złożone podzespoły. Przez to używane akcesoria tej klasy, niejednokrotnie sprawują się lepiej od wyjętych prosto z pudełka, narzędzi dla zwykłych klientów.
Bardzo atrakcyjna cena
Cena, jaką przyjdzie nam zapłacić za – dla przykładu – dobrą, poleasingową drukarkę może wahać się w okolicach połowy wartości nowego wariantu, o podobnej specyfikacji. Zwykle sprzęt określany mianem poleasingowego służył wcześniej w innej firmie przez około trzy lata – w czasie trwania umowy. W owym okresie był on objęty gwarancją, przechodził więc regularne przeglądy realizowane przez fachowy serwis. W związku z tym możemy być niemal pewni jego dobrego stanu, zwłaszcza gdy nawiążemy kontakt ze specjalistą od urządzeń tego typu. Zanim dana maszyna trafi w nasze ręce, przejdzie szczegółowe testy. A w razie jakichkolwiek komplikacji, zużyte części zostaną wymienione na te działające bez zarzutu – wyjaśnia ekspert z pochodzącej z Leszna firmy Biurimex.
Przydatne wsparcie
Oprócz tego – w przypadku podjęcia współpracy ze spółką zajmującą się akcesoriami poleasingowymi – otrzymamy wartościowe doradztwo i wsparcie na czas wieloletniego korzystania ze skanera, komputera, czy też innego narzędzia. Mowa tu o instalacji, pierwszym uruchomieniu, przeszkoleniu użytkowników, opiece serwisowej, a także dostarczaniu materiałów eksploatacyjnych.
Kwestia ekologii
Pokreślmy raz jeszcze, że używane sprzęty biurowe nie są wcale tanimi, kiepskiej jakości zamiennikami fabrycznie nowych opcji. To wyselekcjonowane, wysokiej klasy urządzenia najlepszych marek, które jeszcze przez niekrótki czas będą spełniały swe zdania. Dzisiaj, gdy dbanie o planetę stało się tak ważną i szeroko komentowaną kwestią, coraz więcej osób i firm poszukuje sposobów na bycie bardziej ekologicznymi. Kupno akcesoriów z drugiej ręki jak najbardziej wpisuje się w ten trend, przedłuża bowiem cykl życia wciąż znakomitych produktów.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Kk Construction Krzysztof Kasica
05-600 Janówek 27 a(przy giełdzie słomczyn)
-
LESTON Leszek Hundsdorff
81-381 Gdynia, Świętojańska 99 lok. 1
-
-
Rekord Hale Namiotowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
50-412 Wrocław, Mazowiecka 17