Artykuł sponsorowany

Z czego wykonać kaseton – z plexi czy z Dibondu?

Z czego wykonać kaseton – z plexi czy z Dibondu?

Kasetony stanowią niezwykle efektywną formę reklamy, widoczną zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. Wielu przedsiębiorców decyduje się na ich zastosowanie, ponieważ dzięki swojej wyrazistości skutecznie przykuwają wzrok potencjalnych klientów. Przeczytaj poniższy artykuł, aby dowiedzieć się, z czego wykonać kaseton – z plexi czy z Dibondu. Zapraszam do lektury.

Dlaczego warto stosować kasetony?

Kasetony reklamowe są niezwykle często wybieraną przez przedsiębiorców formą promocji. Nic w tym dziwnego, ponieważ wykazują bardzo dużą efektywność przy stosunkowo niskich cenach. Kasetony reklamowe mogą być jednostronne lub dwustronne. Te pierwsze mocowane są tyłem do ściany, natomiast drugie bokiem, prostopadle do budynku. Dzięki zastosowaniu podświetleń kasetony mogą być widoczne przez całą dobę i w niekorzystnych warunkach atmosferycznych, których w Polsce nie brakuje. Ta forma reklamy może być wykonana w wielu kształtach i kolorach oraz znajdować się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku.

Przeczytaj również: Przegląd metod mocowania kasetonów reklamowych

Jaki materiał jest najlepszy do produkcji kasetonów?

Obecnie istnieje możliwość wykonywania kasetonów w naprawdę wielu technikach. Dostępne są zarówno kasetony w ramie aluminiowej z licem z pleksi, z elastycznym licem, jak i z kloszem wykonanym całościowo z pleksi. Produkuje się je także z Dibondu, co jest jedną z najbardziej ekskluzywnych form reklam. Kasetony z tego materiału są najczęściej wybierane przez bardzo wymagających klientów, którym wyjątkowo zależy na walorach estetycznych reklamy i na najwyższej jakości. Zaletą Dibondu jest także to, że poza standardowymi kolorami, w jakich jest dostępny, może również imitować wygląd metali szlachetnych.

O pomoc przy wyborze odpowiedniego kasetonu warto poprosić doświadczoną firmę, taką jak np. Elpi z Wrocławia. Zarówno szkło akrylowe (inaczej nazywane pleksi), jak i Dibond, są materiałami odpornymi na działanie promieniowania ultrafioletowego.  Oba surowce są także bardzo trwałe i niepodatne na uszkodzenia mechaniczne. Dibond jest materiałem, który nie przepuszcza światła. Jego zastosowanie zalecane jest zatem w przypadku, kiedy projekt zakłada, że tło reklamy ma być nieprzejrzyste. Po podświetleniu kasetonu świecić będą jedynie wyfrezowane litery lub elementy grafiki. Jego wytrzymałość pozwala także na wykonywanie reklam o bardzo dużych gabarytach.

Zarówno kasetony z pleksi, jak i z Dibondu, mają swoje zalety. Te drugie są szczególnie zalecane wymagającym klientom, którym zależy na jak najwyższej jakości i estetyce.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.