Artykuł sponsorowany

Wynajem drukarki. Czy marka ma znaczenie?

Wynajem drukarki. Czy marka ma znaczenie?

Drukarki bywają drogie – szczególnie te naprawdę dobrej jakości. Osoby, które dopiero rozpoczynają działalność lub nie mogą sobie pozwolić na ich zakup, nie inwestują zbyt chętnie w taki sprzęt. Na szczęście jest dużo tańsze rozwiązanie – to wynajem drukarki. Dzierżawca płaci tylko za jej użytkowanie, nie musi się martwić o naprawy i serwis. Ponadto sam decyduje, jaki sprzęt chce, za ile i także na ile. Pytanie jednak: czy marka ma znaczenie?


Wynajem drukarki – czemu jest tak popularny?

Wynajem drukarek zyskał na popularności. Nic dziwnego, wiąże się on z szeregiem korzyści. Przede wszystkim dzierżawca może wraz ze specjalistą dopasować urządzenie do swoich potrzeb i oczekiwań. Jego model, parametry, funkcje, wielkość – wybór jest ogromny. Ponadto nie ma problemu w ustaleniu konkretnego czasu wynajmu – może trwać 12, a nawet 60 miesięcy – zależnie od preferencji przyszłego użytkownika.

Przeczytaj również: Kserokopiarki i drukarki - kupić czy wynająć?

Tak więc dzierżawca nie musi wydawać sporych kwot za urządzenie, gdyż płaci tylko za jego eksploatację. To bardzo ekonomiczne rozwiązanie, ograniczające wydatki firmy. Znakomicie się sprawdzi w przypadku początkujących przedsiębiorców, osób, które z różnych przyczyn nie mogą pozwolić sobie na wydatek, jak i w razie zapotrzebowania na dodatkowy sprzęt.

Przeczytaj również: Poznaj konieczne urządzenia do biura

Ponadto osoba, która się decyduje na wynajem drukarki, nie musi się martwić o jej naprawy, serwisowanie i dostarczanie do punktów technicznych. To również się wiąże z korzyściami finansowymi.

Przeczytaj również: Jaki jest proces serwisowania drukarek i jakie są koszty?


Czy model wynajmowanej drukarki ma znaczenie?

Model urządzenia odgrywa niebagatelną rolę. Przede wszystkim chodzi o jakość sprzętu. Najtańsze i nieznanego pochodzenia nie tylko nie są wydajne, ale szybko ulegają awariom. Dlatego warto stawiać na sprawdzonych producentów, którzy są znani na rynku od wielu lat i oferują profesjonalne, solidne oraz wytrzymałe drukarki.

Takie w ofercie ma np. firma ZiZaKo sp z o.o., która proponuje urządzenia renomowanych marek HP i Brother. HP działa na rynku od 1939 r. W 2010 roku zostało uznane za drugie pod względem obrotów przedsiębiorstwo informatyczne świata. Brother jest na rynku jeszcze dłużej – od 1908 roku, dostarczając usługi dla ponad 100 krajów.

Tak więc opłaca się zaopatrzyć w renomowany sprzęt, który ma liczne udogodnienia. Tryb oszczędzania energii, proste i szybkie drukowanie z tabletów i smartfonów, zintegrowanie z rozwiązaniami mobilnymi, np. Google Cloud Print, to gwarancja komfortu i wydajności na największych obrotach.

Dzięki sprawdzonym markom sprzętu unowocześniasz firmę oraz dbasz o swoją wygodę i kieszeń. Praca w końcu jest przyjemna i bezproblemowa, a szybkość wydruku na najwyższym poziomie.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.