Wykorzystanie notesów jako gadżetów reklamowych
Notesy reklamowe to idealne rozwiązanie do promocji firmy na rynku lokalnym. Mogą być wręczane klientom jako gratis do zawartej umowy lub kupionego produktu, a także używane przez przedstawicieli handlowych, co pomaga budować świadomość marki. Notesy z logo mogą posiadać grafikę reklamową i dane kontaktowe firmy na okładce, pełniąc funkcję mobilnej reklamy.
Jak wykorzystać notesy reklamowe do promocji firmy?
Podstawą sukcesu każdej kampanii reklamowej jest dobrze przemyślany projekt gadżetów. Ważne jest, aby grafika była ściśle dopasowana do konkretnego przedmiotu. Każdy gadżet powinien zawierać informacje o danych kontaktowych do firmy – bez tej adnotacji inwestycja jest nieopłacalna. Aby dobrze przygotować projekt grafiki reklamowej, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów. Ogromne doświadczenie w projektowaniu i produkcji gadżetów reklamowych ma drukarnia internetowa Designer.
Przeczytaj również: Gadżety reklamowe przydatne na co dzień
Miejsce na reklamę na notesie firmowym znajduje się na okładce i na poszczególnych kartach, zwykle na dole stron. Kolorystykę notesu warto dopasować do swojego logotypu, co pozwoli stworzyć spójną identyfikację wizualną. Tak przygotowany notes może być używany przez konsultantów w biurze handlowych, doradców terenowych, a także wręczany klientom w ramach prezentu lub zaproszenia do współpracy. Notesy z logo mogą mieć różne formaty i liczbę kartek, zatem dla klientów można przeznaczyć na przykład mały notesik, który stanowić będzie idealny upominek w podziękowaniu za dokonaną transakcję.
Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?
Funkcjonalne i prestiżowe gadżety reklamowe pomagają budować pozytywny wizerunek firmy i świadomość marki. Aby zainteresować swoimi produktami konkretną grupę docelową, należy dobrać gadżet, który będzie odpowiedni dla odbiorcy. Inny przedmiot wręczymy młodzieży, a inny osobom w podeszłym wieku.
Prezenty reklamowe zwykle są dobrze odbierane przez klientów, a w konfrontacji z nachalnymi reklamami telewizyjnymi wypadają nadzwyczaj korzystnie. Ważne jest jednak, aby wręczane gadżety były estetyczne, praktyczne i trwałe. Nie można też przesadzać z treścią reklamową, grafika nie powinna przytłaczać.
Wybierając notes reklamowy dl swojej firmy, należy zwrócić uwagę na jakość jego wykonania. Najlepiej, gdy papier jest dobrej jakości i ma gramaturę na poziomie co najmniej 80 g. Ważne są też możliwości zastosowania dodatkowych uszlachetnień oraz kształt i format notatnika. Najpopularniejsze notesy to notesy klejone i spiralowe. Ciekawą opcją są notatniki w formie praktycznych kostek.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Lech-Car Wózki Widłowe Leszek Kupczak
86-060 Dziemionna, Okrężna 21
-
-
Kk Construction Krzysztof Kasica
05-600 Janówek 27 a(przy giełdzie słomczyn)