Artykuł sponsorowany

Wi-Fi w busach. Standard czy luksus?

Wi-Fi w busach. Standard czy luksus?

Połączenie Wi-Fi w busach to funkcjonalność, która od kilku lat cieszy się sporą popularnością zarówno wśród przewoźników, jak i pasażerów. Nie powinno to dziwić, bo jest to spore udogodnienie, szczególnie na dłuższych trasach, gdy nie chce się tracić cennego transferu internetowego. Czy dostęp do sieci bezprzewodowej traktować dziś jako standard czy luksus?

Po co Wi-Fi w busach?

Połączenie Wi-Fi sprawdza się zawsze, niezależnie od tego, czy podróż trwa kilkadziesiąt minut, czy wiele godzin. Jest tak, ponieważ dziś w zasadzie każdy korzysta z możliwości, jakie daje internet. W ten sposób można wykonywać obowiązki zawodowe, prowadzić firmę, kontaktować się ze znajomymi i rodziną, oddawać się rozrywce. Wszystko jest dziś dostępne w sieci i wiele aktywności dzieje się wyłącznie online.

Niestety czasem zdarza się, że transfer danych u operatora sieci zostaje przekroczony
i wówczas trzeba ponosić spore koszty za kolejne megabajty.
 Jest to szczególnie kosztowne, gdy podróżuje się za granicę Unii Europejskiej. Problem pojawia się wtedy, gdy oglądało się jakieś długie nagranie lub słuchało się muzyki, a nagle trzeba odciąć się od rozrywki i podróżować w ciszy. Wi-Fi na pokładzie busa eliminuje ten problem.

Drugą kwestą jest zasięg. Podróżując na większe odległości zapewne wiele razy zdarzało Ci się poruszać po takich miejscowościach, w których był słaby dostęp do sieci. Efekt? Film nagle przestaje się ładować, a skrzynka pocztowa przestaje działać. Może to być irytujące.
I w tym miejscu znów pojawia się rola Wi-Fi, które jest dostępne dla wszystkich pasażerów busa niezależnie od aktualnego położenia.

W jakich busach można liczyć na Wi-Fi?

Taka funkcjonalność dostępna jest wyłącznie u najlepszych przewoźników, którzy dbają
o jakość swojej floty i są w stanie zaoferować swoim pasażerom najbardziej dogodne warunki podróży. Jest tak między innymi w firmie AMO BUS, która realizuje przewozy typu „od drzwi do drzwi” i okolicznościowe na terenie Polski i Niemiec.

Generalnie, informacja o dostępie do sieci Wi-Fi powinna znaleźć się na stronie internetowej firmy przewozowej. Jest to bowiem coś, czym można się chwalić, i co świadczy o dobrym podejściu do klienta.

Luksus czy standard?

Nie oszukujmy się – internet towarzyszy większości ludzi na każdym kroku, niezależnie czy mowa o życiu prywatnym, czy zawodowym. Dostęp do sieci bezprzewodowej staje się zatem powoli standardem, do którego powinny dążyć wszystkie przedsiębiorstwa, którym zależy na utrzymaniu wysokiej jakości usług.

Zmieniają się oczekiwania pasażerów i coraz częściej decydują się oni na wybór takiej floty pojazdów, która dysponuje darmowym Wi-Fi. Tacy klienci dobrze wiedzą bowiem o tym, że podczas wielogodzinnej podróży na pewno będą chcieli skorzystać z możliwości, jakie daje internet bezprzewodowy.

 

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.