Artykuł sponsorowany

Taśmy LED w reklamie i marketingu

Taśmy LED w reklamie i marketingu

Taśmy LED, czyli elastyczne taśmy z zamocowanymi diodami elektroluminescencyjnymi – bezbarwnymi bądź kolorowymi – mają szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach życia i gospodarki. Wykorzystuje się je do oświetlenia obiektów przemysłowych, biur i domów, a także w charakterze dekoracji mieszkań. Jak się jednak okazuje, taśmy LED można również zastosować w reklamie. Dlaczego to się opłaca i jak to zrobić?

Dlaczego oświetlenie LED nadaje się do celów reklamowych?

Najważniejszą zaletą oświetlenia LED jest jego wysoka energooszczędność i żywotność, co ma szczególnie istotne znaczenie w przypadku intensywnie eksploatowanych technologii marketingowych. Reklama, która świeci kilkanaście godzin na dobę, dzięki zastosowaniu zjawiska elektroluminescencji nie obciąży zbytnio budżetu firmy, jak ma to miejsce w przypadku tradycyjnych żarówek.

Mimo swojego oszczędnego charakteru, taśmy LED wyróżnia wysoka jakość światła, które jest wyraziste, ale bezpieczne dla wzroku. - Mówi przedstawiciel sklepu Koloreno. - Diody zapewniają równomierne oświetlenie powierzchni, zarówno w kolorze, jak i w odcieniach bieli. Oprócz tego oświetlenie LED charakteryzuje się niską emisją ciepła, nie zawiera również szkodliwych substancji, np. rtęci.

Jednak korzyści ze stosowania taśm LED nie wynikają jedynie z zalet samego oświetlenia. Specyficzna konstrukcja taśm sprawia, że są one elastyczne i lekkie, dzięki czemu można z łatwością je montować i łączyć z różnymi nośnikami reklamy.

Zastosowania taśm LED w marketingu

W jaki dokładnie sposób można wykorzystać taśmy LED w branży reklamowej? To znakomity sposób na wzmocnienie przekazu i zaakcentowanie treści marketingowych, np. sloganów, logotypów czy grafik. Elastyczną taśmę LED można użyć do oświetlenia kasetonów, liter przestrzennych, tablic, ekspozytorów stojaków i innych nośników reklamowych. Warto przy tym zaznaczyć, że dzięki swojej wysokiej wytrzymałości, oświetlenie LED można z powodzeniem stosować zarówno wewnątrz obiektów, jak i w warunkach zewnętrznych. Jeśli chodzi o reklamę wewnętrzną, to tu również warto sięgnąć po taśmy ledowe. Doskonale sprawdzą się one jako podświetlenia mebli, np. półek czy regałów, jednocześnie zdobiąc wnętrze, jak i podkreślając walory oferowanego asortymentu. Z jednej strony takie oświetlenie będzie stanowiło oryginalną dekorację stoiska targowego, wystawy sklepu czy innego obiektu handlowego, a z drugiej pozwoli wyeksponować prezentowane produkty i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, a to stanowi przecież główny cel reklamy. Biorąc pod uwagę powyższe pomysły na wykorzystanie taśm LED, nie dziwi fakt, że tego typu oświetlenie jest chętnie stosowane do celów marketingowych.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.