Taśmy LED w reklamie i marketingu
Taśmy LED, czyli elastyczne taśmy z zamocowanymi diodami elektroluminescencyjnymi – bezbarwnymi bądź kolorowymi – mają szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach życia i gospodarki. Wykorzystuje się je do oświetlenia obiektów przemysłowych, biur i domów, a także w charakterze dekoracji mieszkań. Jak się jednak okazuje, taśmy LED można również zastosować w reklamie. Dlaczego to się opłaca i jak to zrobić?
Dlaczego oświetlenie LED nadaje się do celów reklamowych?
Najważniejszą zaletą oświetlenia LED jest jego wysoka energooszczędność i żywotność, co ma szczególnie istotne znaczenie w przypadku intensywnie eksploatowanych technologii marketingowych. Reklama, która świeci kilkanaście godzin na dobę, dzięki zastosowaniu zjawiska elektroluminescencji nie obciąży zbytnio budżetu firmy, jak ma to miejsce w przypadku tradycyjnych żarówek.
Mimo swojego oszczędnego charakteru, taśmy LED wyróżnia wysoka jakość światła, które jest wyraziste, ale bezpieczne dla wzroku. - Mówi przedstawiciel sklepu Koloreno. - Diody zapewniają równomierne oświetlenie powierzchni, zarówno w kolorze, jak i w odcieniach bieli. Oprócz tego oświetlenie LED charakteryzuje się niską emisją ciepła, nie zawiera również szkodliwych substancji, np. rtęci.
Jednak korzyści ze stosowania taśm LED nie wynikają jedynie z zalet samego oświetlenia. Specyficzna konstrukcja taśm sprawia, że są one elastyczne i lekkie, dzięki czemu można z łatwością je montować i łączyć z różnymi nośnikami reklamy.
Zastosowania taśm LED w marketingu
W jaki dokładnie sposób można wykorzystać taśmy LED w branży reklamowej? To znakomity sposób na wzmocnienie przekazu i zaakcentowanie treści marketingowych, np. sloganów, logotypów czy grafik. Elastyczną taśmę LED można użyć do oświetlenia kasetonów, liter przestrzennych, tablic, ekspozytorów stojaków i innych nośników reklamowych. Warto przy tym zaznaczyć, że dzięki swojej wysokiej wytrzymałości, oświetlenie LED można z powodzeniem stosować zarówno wewnątrz obiektów, jak i w warunkach zewnętrznych. Jeśli chodzi o reklamę wewnętrzną, to tu również warto sięgnąć po taśmy ledowe. Doskonale sprawdzą się one jako podświetlenia mebli, np. półek czy regałów, jednocześnie zdobiąc wnętrze, jak i podkreślając walory oferowanego asortymentu. Z jednej strony takie oświetlenie będzie stanowiło oryginalną dekorację stoiska targowego, wystawy sklepu czy innego obiektu handlowego, a z drugiej pozwoli wyeksponować prezentowane produkty i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, a to stanowi przecież główny cel reklamy. Biorąc pod uwagę powyższe pomysły na wykorzystanie taśm LED, nie dziwi fakt, że tego typu oświetlenie jest chętnie stosowane do celów marketingowych.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
-
-
-
Rekord Hale Namiotowe Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
50-412 Wrocław, Mazowiecka 17