Artykuł sponsorowany

Tablice reklamowe LED we wnętrzach

Tablice reklamowe LED we wnętrzach

Jak wiadomo, dobra reklama jest dźwignią handlu, a zyskujące cały czas na popularności tablice reklamowe LED to dobry sposób, aby zainteresować swoją ofertą, jak największą liczbę osób. Technologia LED szybko znalazła swoje zastosowanie właśnie w reklamie. Bardzo często można spotkać się z wyświetlaczami promocyjnymi, które właśnie z tej technologii korzystają. Podpowiadamy, jak działają tablice LED oraz jakie są ich zalety!

Jak działają tablice reklamowe LED?

Tablica reklamowa LED to urządzenie, w którym zastosowano technologię ledową. Zbudowana jest z diod elektroluminescencyjnych, które pełnią funkcję półprzewodników przyrządów optoelektronicznych. W jednym emiterze znajdują się diody w kilku podstawowych kolorach, tj. czerwonym, zielonym oraz niebieskim, co tworzy tak zwany piksel. Wiele kombinacji barw pozwala uzyskać dowolny kolor. Na polskim rynku dostępnych jest wiele wariantów wyświetlaczy LED.

Nasze tablice reklamowe LED zbudowane są w oparciu o nowoczesne diody SMD 3in1 o wysokiej luminacji i szerokim kącie świecenia. Przed wyborem konkretnego modelu warto zwrócić uwagę na odstęp pomiędzy poszczególnymi diodami. Ich rozstaw powinien być tak dopasowany, aby odbiorca mógł komfortowo odczytać informacje wyświetlane na ekranie – dowiadujemy się w rozmowie ze specjalistą z firmy ECO LED, która jest producentem i dystrybutorem telebimów LED, wyświetlaczy i ekranów opartych na wysokiej jakości podzespołach.

Jeżeli reklama LED będzie wyświetlana z dalszej odległości, rozstaw diod powinien być większy. Natomiast, jeżeli reklama będzie wyświetlana z mniejszej odległości, rozstaw diod może być mniejszy. Tablice reklamowe LED mają możliwość świecenia światłem stałym lub pulsacyjnym, co może zwrócić większą uwagę na naszą reklamę.

Funkcje i zalety tablic reklamowych LED

Reklama z wykorzystaniem technologii LED jest coraz częściej wykorzystywana przez firmy jako wewnętrzny nośnik informacyjno-reklamowy. Tablice reklamową można zastosować wewnątrz pomieszczeń, np. w galeriach handlowych i wyświetlać treści tekstowe, obiekty graficzne i wszystko, co może zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Wyświetlacze ledowe mają możliwość dzielenia ekranu na sekcje i wyświetlania kilku treści jednocześnie. Dzięki dużej jasności świecenia i wysokiej luminacji zapewniają perfekcyjną widoczność wyświetlanych treści reklamowych lub informacyjnych. Obraz na tablicy LED jest dokładny, wyrazisty, a przede wszystkim czytelny. Urządzenie to jest proste i intuicyjne w obsłudze, dodatkowo wiele z nich posiada możliwość regulacji mocy świecenia.

Reklama z wykorzystaniem tablicy reklamowej LED z pewnością trafi do odbiorców, będzie przez nich zapamiętana i wpłynie na pozytywny wizerunek firmy. Jest to dobry sposób, jeżeli chcemy się wyróżnić na tle innych, bardziej tradycyjnych materiałów reklamowych. Co ważne, reklama wyświetlana na tablicy ledowej będzie doskonale widoczna niezależnie od oświetlenia wnętrza galerii handlowej. Technologia LED jest także bezpieczna dla otoczenia i ekonomiczna, gdyż potrzebuje niewiele energii do działania i nie generuje wysokich kosztów.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.