Materiał Partnera

Reklamowy potencjał loga przestrzennego

Reklamowy potencjał loga przestrzennego

Podobnie, jak schludny ubiór w trakcie oficjalnej rozmowie, tak logo przestrzenne jest podstawową częścią autoprezentacji firmy. Dlatego, należy dołożyć wszelkich stania, by jego zaprojektowaniem oraz wykonaniem zajęli się specjaliści. Ponieważ od jego atrakcyjności i pomysłowości zależeć będzie to, jakie pierwsze wrażenie robić będzie nasza firma. A jak dobrze wiadomo, nie da się drugi raz zrobić pierwszego dobrego wrażenia.

Jaki wpływ na potencjalnych klientów ma logo 3D?

W przeciwieństwie do tablic reklamowych logo przestrzenne pozwala zaprezentować firmę w sposób atrakcyjny wizualnie i jednocześnie nienachalny. Choć wiele przedsiębiorstw korzysta z plakatów reklamowych, to ich efekt nie musi być wcale skuteczny. Owszem, rzucają się one w oczy, jednakże wywołują skojarzenia negatywne.

Znacznie lepszą formą reklamy jest posiadanie własnego logo przestrzennego. Dzięki właściwemu projektowi i wykonaniu podkreśla ono styl, którym opisuje się firma. Klasycznie logo składa się z dwóch elementów: logotypu – czyli nazwy firmy oraz sygnetu – symbolu, który ją opisuje. Odpowiednie połączenie tych dwóch elementów wymaga dużego wyczucia artystycznego.

Dlatego zajmują się tym specjalne firmy, takie jak Wycinanka, które mają doświadczenie nie tylko w projektowaniu logo dla różnych branż, ale również w ich wykonaniu. Oprócz skorzystania z gotowych schematów, możliwe jest również przyjście z własnym projektem lub przelanie własnej wizji artystycznej na papier, dzięki pomocy doświadczonych grafików.

Z czego powinno być wykonane logo 3D?

Estetyczne logo 3D to wizytówka firmy, która łatwo zapada w pamięć klientom. Jest więc ważne, z jakiego materiału zostanie wykonane. Dodatkowo odpowiedni dobór tworzywa ma bezpośrednie przełożenie na wytrzymałość oraz żywotność danego logo. Ważne jest, by w trakcie projektowania pamiętać o możliwościach materiałów. Dlatego grubość logo w najcieńszym miejscu nie może spaść poniżej 8 mm – inaczej będzie się łamało w trakcie montażu.

Najtańszym materiałem jest styropian, w którego arkuszach wycinane są odpowiednie znaki. Jego zaletą jest ogromna plastyczność, łatwość obróbki oraz możliwość przefarbowania na wiele kolorów. Nieco droższy jest styrodur. Charakteryzuje się większą wytrzymałością, jest również prosty w obróbce i łatwo można z niego wykonać fantazyjne wzory.

Dostępne są również materiały z efektem srebrnego i złotego lustra, które dzięki swojemu pięknemu połyskowi sprawiają, że można się w nich przejrzeć, a zaaranżowane w odpowiednim miejscu sprawiają, że pomieszczenia nabierze słonecznych refleksów, podkreślając niezwykły styl firmy. Podobny efekt można uzyskać stosując różnokolorowe plexi, by podkreślić wyjątkowy charakter przedsiębiorstwa.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję