Artykuł sponsorowany

Reklamowy potencjał loga przestrzennego

Reklamowy potencjał loga przestrzennego

Podobnie, jak schludny ubiór w trakcie oficjalnej rozmowie, tak logo przestrzenne jest podstawową częścią autoprezentacji firmy. Dlatego, należy dołożyć wszelkich stania, by jego zaprojektowaniem oraz wykonaniem zajęli się specjaliści. Ponieważ od jego atrakcyjności i pomysłowości zależeć będzie to, jakie pierwsze wrażenie robić będzie nasza firma. A jak dobrze wiadomo, nie da się drugi raz zrobić pierwszego dobrego wrażenia.

Jaki wpływ na potencjalnych klientów ma logo 3D?

W przeciwieństwie do tablic reklamowych logo przestrzenne pozwala zaprezentować firmę w sposób atrakcyjny wizualnie i jednocześnie nienachalny. Choć wiele przedsiębiorstw korzysta z plakatów reklamowych, to ich efekt nie musi być wcale skuteczny. Owszem, rzucają się one w oczy, jednakże wywołują skojarzenia negatywne.

Znacznie lepszą formą reklamy jest posiadanie własnego logo przestrzennego. Dzięki właściwemu projektowi i wykonaniu podkreśla ono styl, którym opisuje się firma. Klasycznie logo składa się z dwóch elementów: logotypu – czyli nazwy firmy oraz sygnetu – symbolu, który ją opisuje. Odpowiednie połączenie tych dwóch elementów wymaga dużego wyczucia artystycznego.

Dlatego zajmują się tym specjalne firmy, takie jak Wycinanka, które mają doświadczenie nie tylko w projektowaniu logo dla różnych branż, ale również w ich wykonaniu. Oprócz skorzystania z gotowych schematów, możliwe jest również przyjście z własnym projektem lub przelanie własnej wizji artystycznej na papier, dzięki pomocy doświadczonych grafików.

Z czego powinno być wykonane logo 3D?

Estetyczne logo 3D to wizytówka firmy, która łatwo zapada w pamięć klientom. Jest więc ważne, z jakiego materiału zostanie wykonane. Dodatkowo odpowiedni dobór tworzywa ma bezpośrednie przełożenie na wytrzymałość oraz żywotność danego logo. Ważne jest, by w trakcie projektowania pamiętać o możliwościach materiałów. Dlatego grubość logo w najcieńszym miejscu nie może spaść poniżej 8 mm – inaczej będzie się łamało w trakcie montażu.

Najtańszym materiałem jest styropian, w którego arkuszach wycinane są odpowiednie znaki. Jego zaletą jest ogromna plastyczność, łatwość obróbki oraz możliwość przefarbowania na wiele kolorów. Nieco droższy jest styrodur. Charakteryzuje się większą wytrzymałością, jest również prosty w obróbce i łatwo można z niego wykonać fantazyjne wzory.

Dostępne są również materiały z efektem srebrnego i złotego lustra, które dzięki swojemu pięknemu połyskowi sprawiają, że można się w nich przejrzeć, a zaaranżowane w odpowiednim miejscu sprawiają, że pomieszczenia nabierze słonecznych refleksów, podkreślając niezwykły styl firmy. Podobny efekt można uzyskać stosując różnokolorowe plexi, by podkreślić wyjątkowy charakter przedsiębiorstwa.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.