Reklamowy potencjał liter przestrzennych

Reklama zewnętrzna jest znaczącym orężem marketingowym w walce o klienta. Postrzeganie reklamy outdoorowej jest na tyle skuteczne, że stała się ona jednym z podstawowych nośników komunikacji wizualnej z odbiorcą. Nieograniczona kreatywność specjalistów od reklamy pozwoliło na powstanie wielu kanałów przekazu i różnych form wizualnych. Jedną z nich są litery przestrzenne do tworzenia napisów, nazw lub haseł reklamowych. Przeczytaj, jaki mają potencjał!
Czym jest reklama zewnętrzna?
Reklama zewnętrzna, zwana często outdoorowa jest formą przekazu marketingowego stosowaną w przestrzeni miast i miejscowości. Widoczna jest niemal na każdym kroku. Na billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach i w wielu innych miejscach. Reklama zewnętrzna oddziałuje przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Outdoor skutecznie kształtuje wizerunek marki, promuje akcje marketingowe lub społeczne. Przekaz wizualny przykuwa uwagę i często wpływa na podświadomość odbiorcy. Jest także ważnym nośnikiem istotnych treści i cennych informacji.
Przeczytaj również: Reklama zewnętrzna i wewnętrzna - cechy i różnice
Reklamy świetlne w przestrzeni publicznej
Reklamy świetlne wpisują się w tkankę miejską, jako atrakcyjna forma reklamy outdoorowej. Poprzez swoją specyfikę są doskonale postrzegane i odbierane, zwłaszcza po zapadnięciu zmroku. Nowoczesne technologie produkcyjne reklam świetlnych dają nieograniczone możliwości kreacji i realizowanie najśmielszych pomysłów reklamowych. Specjaliści od produkcji reklam zewnętrznych podejmują się projektowania, wykonania i zamontowanie reklamy świetlnej. Dobrym przykładem profesjonalnej firmy jest działająca od ponad 26 lat Pracownia Reklamy Petit w Rumi.
Przeczytaj również: Kasetony jako forma reklamy zewnętrznej
Zastosowanie liter przestrzennych w reklamie zewnętrznej
Litery trójwymiarowe często wykorzystywane są w reklamie świetlnej. Odpowiednio podświetlone litery 3D przyciągają wzrok odbiorców atrakcyjną formą oraz niezwykłymi iluminacjami. Podświetlane litery przestrzenne wykonuje się z aluminium i wyposaża w lico ze szkła akrylowego, popularnej plexi oraz w źródła światła LED. Natomiast litery bez podświetlenia produkuje się najczęściej ze styroduru, który charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością na niekorzystne warunki atmosferyczne. Dlatego napisy z tego typu liter mogą być montowane również na zewnątrz. Warto też wspomnieć, że dobrzy producenci liter przestrzennych mogą wykonać napisy z wykorzystaniem dowolnej czcionki o różnej wielkości w wielu kolorach. Oferują napisy 3D w myśl zasady – „Daj się zauważyć, a rozwiniesz swoją markę”.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
-
Stenotech Beata Harassek i Wspólnicy Sp. j.
00-703 Warszawa, Polska 15
-
Centrum Badań i Dozoru sp. z o.o.
43-143 Lędziny, Lędzińska 8
-