Artykuł sponsorowany

Reklamowy potencjał liter przestrzennych

Reklamowy potencjał liter przestrzennych

Reklama zewnętrzna jest znaczącym orężem marketingowym w walce o klienta. Postrzeganie reklamy outdoorowej jest na tyle skuteczne, że stała się ona jednym z podstawowych nośników komunikacji wizualnej z odbiorcą. Nieograniczona kreatywność specjalistów od reklamy pozwoliło na powstanie wielu kanałów przekazu i różnych form wizualnych. Jedną z nich są litery przestrzenne do tworzenia napisów, nazw lub haseł reklamowych. Przeczytaj, jaki mają potencjał!

Czym jest reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna, zwana często outdoorowa jest formą przekazu marketingowego stosowaną w przestrzeni miast i miejscowości. Widoczna jest niemal na każdym kroku. Na billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach i w wielu innych miejscach. Reklama zewnętrzna oddziałuje przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Outdoor skutecznie kształtuje wizerunek marki, promuje akcje marketingowe lub społeczne. Przekaz wizualny przykuwa uwagę i często wpływa na podświadomość odbiorcy. Jest także ważnym nośnikiem istotnych treści i cennych informacji.

Przeczytaj również: Kasetony jako forma reklamy zewnętrznej

Reklamy świetlne w przestrzeni publicznej

Reklamy świetlne wpisują się w tkankę miejską, jako atrakcyjna forma reklamy outdoorowej. Poprzez swoją specyfikę są doskonale postrzegane i odbierane, zwłaszcza po zapadnięciu zmroku. Nowoczesne technologie produkcyjne reklam świetlnych dają nieograniczone możliwości kreacji i realizowanie najśmielszych pomysłów reklamowych. Specjaliści od produkcji reklam zewnętrznych podejmują się projektowania, wykonania i zamontowanie reklamy świetlnej. Dobrym przykładem profesjonalnej firmy jest działająca od ponad 26 lat Pracownia Reklamy Petit w Rumi.

Przeczytaj również: Reklama zewnętrzna i wewnętrzna - cechy i różnice

Zastosowanie liter przestrzennych w reklamie zewnętrznej

Litery trójwymiarowe często wykorzystywane są w reklamie świetlnej. Odpowiednio podświetlone litery 3D przyciągają wzrok odbiorców atrakcyjną formą oraz niezwykłymi iluminacjami. Podświetlane litery przestrzenne wykonuje się z aluminium i wyposaża w lico ze szkła akrylowego, popularnej plexi oraz w źródła światła LED. Natomiast litery bez podświetlenia produkuje się najczęściej ze styroduru, który charakteryzuje się bardzo dużą wytrzymałością na niekorzystne warunki atmosferyczne. Dlatego napisy z tego typu liter mogą być montowane również na zewnątrz. Warto też wspomnieć, że dobrzy producenci liter przestrzennych mogą wykonać napisy z wykorzystaniem dowolnej czcionki o różnej wielkości w wielu kolorach. Oferują napisy 3D w myśl zasady – „Daj się zauważyć, a rozwiniesz swoją markę”.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.