Artykuł sponsorowany

Przypinki jako skuteczny sposób na promocję firmy

Przypinki jako skuteczny sposób na promocję firmy

Jednym ze współczesnych sposobów promowania firmy jest rozprowadzanie pośród potencjalnych klientów specjalnych przypinek, zadrukowywanych obrazami bądź napisami bezpośrednio kojarzącymi się z danym przedsiębiorstwem. Przypinki uznawane są za skuteczny sposób promowania firmy z kilku względów. Sprawdź, na czym polega ich fenomen i czy warto w nie inwestować, będąc właścicielem firmy.

Czym są przypinki i do czego właściwie służą?

Aktualnie istnieje wiele form przekazu, dzięki którym w skuteczny sposób można wypromować daną markę. W celu zyskania przez firmę większego rozgłosu pośród potencjalnych klientów tworzone są specjalne plakaty, banery, ulotki, broszury i wizytówki. Emitowane są też reklamy w telewizji, w radiu z kolei bazuje się na reklamie wyłącznie w formie audio. Od lat szczególnie skutecznym sposobem promowania firm jest też rozdawanie przez przedsiębiorstwa firmowych przypinek – podpowiada specjalista z firmy  P.P.H. NORBI NORBERT POPRAWA.

Przypinki to drobne gadżety, które dzięki przytwierdzonej do nich agrafce nadają się do przypinania do ubrań, toreb, torebek i plecaków oraz wszystkich innych rzeczy wykonanych z tkaniny. Stanowią one niebanalną ozdobę, na której nadrukowane być mogą między innymi różnie brzmiące motta, grafiki przedstawiające ulubione zespoły muzyczne albo atrakcyjnie zaprezentowane logo jakiejś firmy. Przypinka pozwala też na przypięcie jednej rzeczy do drugiej, na przykład ozdobnej wstążki do torebki, którą na co dzień nosimy.

Dlaczego rozdawanie przypinek skutecznie promuje firmę?

Gadżety w postaci przypinek na zamówienie są idealnym sposobem na skuteczne wypromowanie danej firmy. Są one trwałe, co jest ich niewątpliwą zaletą. Właściciel przedsiębiorstwa może mieć pewność, że przypinka promująca jego działalność raczej nie trafi do kosza na śmieci, a jeśli tak, to pewnie nieprędko. Dopóki przypinka będzie funkcjonalna, dopóty najpewniej osoba nią obdarowana będzie z niej korzystać. Przedsiębiorcy powinni jednak pamiętać, że niezwykle istotny jest wygląd danej przypinki: jeśli gadżet nie będzie ciekawy i zostanie przygotowany w nieprzemyślany i niestaranny sposób, z dużym prawdopodobieństwem zostanie on wyrzucony do pojemnika na odpady. Estetyka jest ważna niezależnie od przedmiotu, który jest wręczany potencjalnym klientom firmy.

Dużą zaletą przypinek jest stosunkowo niska cena ich wyprodukowania, a następnie zadrukowania. Przypinki należą do niskobudżetowych gadżetów promocyjnych, a właściwie do jednych z najbardziej ekonomicznych. Pomimo tego ich rozdawanie stanowi skuteczny sposób reklamy. Przypinki wręczane są najczęściej podczas różnego rodzaju imprez promocyjnych, wówczas trafiają one do szerokiego grona osób – a właśnie to jest czołowym celem każdej akcji promocyjnej.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.