Przypinki jako skuteczny sposób na promocję firmy
Jednym ze współczesnych sposobów promowania firmy jest rozprowadzanie pośród potencjalnych klientów specjalnych przypinek, zadrukowywanych obrazami bądź napisami bezpośrednio kojarzącymi się z danym przedsiębiorstwem. Przypinki uznawane są za skuteczny sposób promowania firmy z kilku względów. Sprawdź, na czym polega ich fenomen i czy warto w nie inwestować, będąc właścicielem firmy.
Czym są przypinki i do czego właściwie służą?
Aktualnie istnieje wiele form przekazu, dzięki którym w skuteczny sposób można wypromować daną markę. W celu zyskania przez firmę większego rozgłosu pośród potencjalnych klientów tworzone są specjalne plakaty, banery, ulotki, broszury i wizytówki. Emitowane są też reklamy w telewizji, w radiu z kolei bazuje się na reklamie wyłącznie w formie audio. Od lat szczególnie skutecznym sposobem promowania firm jest też rozdawanie przez przedsiębiorstwa firmowych przypinek – podpowiada specjalista z firmy P.P.H. NORBI NORBERT POPRAWA.
Przypinki to drobne gadżety, które dzięki przytwierdzonej do nich agrafce nadają się do przypinania do ubrań, toreb, torebek i plecaków oraz wszystkich innych rzeczy wykonanych z tkaniny. Stanowią one niebanalną ozdobę, na której nadrukowane być mogą między innymi różnie brzmiące motta, grafiki przedstawiające ulubione zespoły muzyczne albo atrakcyjnie zaprezentowane logo jakiejś firmy. Przypinka pozwala też na przypięcie jednej rzeczy do drugiej, na przykład ozdobnej wstążki do torebki, którą na co dzień nosimy.
Dlaczego rozdawanie przypinek skutecznie promuje firmę?
Gadżety w postaci przypinek na zamówienie są idealnym sposobem na skuteczne wypromowanie danej firmy. Są one trwałe, co jest ich niewątpliwą zaletą. Właściciel przedsiębiorstwa może mieć pewność, że przypinka promująca jego działalność raczej nie trafi do kosza na śmieci, a jeśli tak, to pewnie nieprędko. Dopóki przypinka będzie funkcjonalna, dopóty najpewniej osoba nią obdarowana będzie z niej korzystać. Przedsiębiorcy powinni jednak pamiętać, że niezwykle istotny jest wygląd danej przypinki: jeśli gadżet nie będzie ciekawy i zostanie przygotowany w nieprzemyślany i niestaranny sposób, z dużym prawdopodobieństwem zostanie on wyrzucony do pojemnika na odpady. Estetyka jest ważna niezależnie od przedmiotu, który jest wręczany potencjalnym klientom firmy.
Dużą zaletą przypinek jest stosunkowo niska cena ich wyprodukowania, a następnie zadrukowania. Przypinki należą do niskobudżetowych gadżetów promocyjnych, a właściwie do jednych z najbardziej ekonomicznych. Pomimo tego ich rozdawanie stanowi skuteczny sposób reklamy. Przypinki wręczane są najczęściej podczas różnego rodzaju imprez promocyjnych, wówczas trafiają one do szerokiego grona osób – a właśnie to jest czołowym celem każdej akcji promocyjnej.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Hydraulika siłowa Zakuwanie przewodów hydraulicznych
48-200 Prudnik, Powstańców Śląskich 19
-
Uvex Safety Polska Sp. z o.o. sp.k. Środki ochrony indywidualnej
47-208 Większyce, Głogowska 3a
-
-