Artykuł sponsorowany

Przepakowywanie w praktyce. Na czym polega idea co-packing?

Przepakowywanie w praktyce. Na czym polega idea co-packing?

Opakowanie produktu można porównać do okładki książki. To właśnie na nie klient zwraca swoją uwagę podczas zakupu. Z tego powodu przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż, muszą zadbać o jak najlepszą wizytówkę oferowanych towarów. Coraz bardziej popularne stają się usługi firm zewnętrznych, specjalizujących się w co – packingu. To pojęcie oznacza szeroko rozumiane pakowanie oraz przepakowywanie towarów. Wyjaśniamy, jak ta idea wygląda w praktyce.

Czym zajmuje się dziedzina co – packingu?

Proces co – packingu najczęściej wzbogacany jest o konfekcjonowanie, czyli przygotowanie produktów do wysyłki. Specjaliści zajmują się foliowaniem, uszlachetnianiem towarów, a następnie tworzeniem opakowań. Są to przede wszystkim kartony, na które można nanieść dowolne grafiki reklamowe.

Specjaliści z firmy Direct Channel Packaging wyjaśniają: Do opakowań zalicza się też koperty, pudełka oraz produkty o nietypowych kształtach i rozmiarach, przypominające swoją formą konkretny towar. Dzięki takiej wszechstronności sprzedawcy wszystkich branż mogą skutecznie zareklamować firmę.

Idea co – packingu zakłada również wysyłkę i dalszą dystrybucję produktów. Jest to kompleksowy zestaw działań, który ogranicza samodzielne ingerencje i wydatki klienta.

Co – packing a przepakowywanie produktów

Co – packing to praktyczne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy jednocześnie prowadzą sprzedaż hurtową oraz detaliczną. Przepakowywanie produktów polega na tym, że specjaliści zamieniają opakowania zbiorcze na jednostkowe. Nowy pakunek może być uszlachetniony, a następnie wysłany i rozdystrybuowany.

Dzięki takiej usłudze przedsiębiorca lub pracownicy firmy nie muszą samodzielnie zmieniać opakowań, co mogłoby skutkować ich uszkodzeniem. Ważne jest, aby powierzyć ten proces doświadczonym osobom.

Korzyści płynące z co – packingu

Dzięki profesjonalnie wykonanym opakowaniom przedsiębiorca zyskuje większą szansę, że klient ponownie dokona u niego zakupu. Spersonalizowane pudełka o ciekawych grafikach mogą też pogłębić więź z kupującym, który może odczuć, że produkt został zapakowany z myślą o jego oczekiwaniach.

Korzystanie z usługi co – packingu jest znacznie bardziej ekonomiczne niż samodzielne pakowanie. Przedsiębiorca musiałby zainwestować w specjalistyczne maszyny i mnóstwo dodatków, które mają urozmaicić pakunek. Do wydatków należałoby doliczyć zatrudnienie większej liczby pracowników. Wiele czynności wchodzących w skład co – packingu musi być wykonana ręcznie, co wymaga największego skupienia, kreatywności i profesjonalizmu.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.