Artykuł sponsorowany

Organizacja wyjazdowej konferencji krok po kroku

Organizacja wyjazdowej konferencji krok po kroku

Planujesz wyjazd firmowy? Masz zamiar zorganizować konferencję wyjazdową? Musisz dokładnie przemyśleć każdy krok, aby uniknąć przykrych niespodzianek. Przygotowania do wyjazdu powinieneś rozpocząć już pół roku wcześniej, gdyż organizacja wymaga dopilnowania wielu spraw. Przede wszystkim musisz wybrać temat konferencji, sporządzić plan wyjazdu i wybrać miejsce pobytu. Przy tak dużej ilości rzeczy, prawidłowa organizacja to podstawa. Jak zorganizować konferencję wyjazdową krok po kroku i na co zwrócić szczególną uwagę?

Po pierwsze - temat i plan konferencji

Każda konferencja wyjazdowa musi mieć swój temat. Najlepiej, jeśli motyw przewodni będzie chwytliwy, powiązany i wywoła reakcję emocjonalną. Konferencja musi inspirować i stymulować rozmowę, a temat musi to utożsamiać. Dlatego właśnie trzeba skonstruować go w prosty sposób, który zachęci ludzi do uczestnictwa. Jeśli już wybierzemy temat, musimy skupić się na rozplanowaniu naszego budżetu. Posiadane pieniądze musimy wydać na miejsce spotkania oraz nocleg, transport, catering i nagłośnienie. W przypadku, gdy nie posiadamy wystarczającej kwoty na sfinansowanie konferencji, musimy poszukać sponsora. Zacznijmy od znalezienia firmy, która wspiera finansowo podobne tematycznie wydarzenia. Jeśli mamy już pieniądze, musimy zdecydować, kiedy ma odbyć się nasza konferencja oraz jak długo będzie trwać. Jak mówi specjalista z hotelu belami-zakopane.pl :

W przypadku wydarzenia organizowanego na mniej niż 300 uczestników, wystarczy jeden dzień. Jeśli w konferencji będzie uczestniczyć więcej osób, niezbędne będą dwa pełne dni przygotowań.

Najlepszym terminem na zorganizowanie tego typu wydarzenia jest czwartek lub piątek, szczególnie między marcem i czerwcem oraz wrześniem i listopadem, gdyż unikniemy wtedy sezonu wakacyjnego, gdzie większość osób ma plany prywatne.

Zarezerwuj salę konferencyjną i catering

Skoro już mamy zaplanowane główne punkty konferencji, musimy skupić się na rezerwacji miejsca, gdzie odbędzie się wydarzenie. Najtańsze są kampusy akademickie, jednak nadają się one jedynie na mniejsze konferencje. Doskonałym wyborem będą więc hotele konferencyjne, w których można zarówno nocować, jak i urządzić wydarzenie. Pamiętajmy, że możemy negocjować cenę z każdym właścicielem takiego hotelu. Jeśli zarezerwowaliśmy już nocleg i salę konferencyjną możemy zająć się jedzeniem. Najczęściej jest tak, że hotel zapewnia swój catering, ale czasami trzeba znaleźć go samemu. Wtedy najlepiej jest postawić na lokalną firmę z dobrymi opiniami wśród znajomych lub w Internecie. Jeśli jednak nie mamy odpowiedniego budżetu, możemy zdecydować się na przekąski na słono lub słodko- kanapeczki, koreczki, babeczki, etc.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.