Organizacja imprezy okolicznościowej. O czym warto pamiętać?
Imprezy okolicznościowe - niezależnie od tego, czy są to wesela, komunie, czy urodziny - wymagają odpowiedniego przygotowania, które często zajmuje sporo czasu. Konieczne jest dokładne zaplanowanie przebiegu uroczystości oraz atrakcji dla zaproszonych gości. O czym jeszcze należy pamiętać, urządzając przyjęcie? Zanim przystąpisz do działania - skorzystaj ze wskazówek, które ułatwią Ci to zadanie.
Miejsce dopasowane do charakteru przyjęcia
Podstawową kwestią, o której musisz pamiętać, organizując przyjęcie okolicznościowe, jest przede wszystkim wybranie miejsca współgrającego z ogólną koncepcją. Jeżeli jest to wesele lub komunia, doskonale sprawdzi się w tym przypadku elegancki hotel, który podkreśli wzniosłość tego wyjątkowego dnia.
- Zdarza się, że sale hotelowe przystosowane są do organizacji różnego rodzaju przyjęć - nie tylko wesel, co jest już absolutnym standardem. Bardzo często w sezonie letnim na wynajem przeznaczona jest także przestrzeń ogrodowa wokół budynku. Można tak zorganizować cudowne garden party z główną atrakcją w postaci piniaty, czy pokazu baniek wodnych - zauważa specjalista z Hotelu JF Duet.
Dostateczna ilość miejsca dla gości
Oprócz wyboru odpowiedniego lokalu ważny jest również jego metraż - odpowiadający potrzebom związanym z ilością zaproszonych gości. Jeżeli jest to przyjęcie weselne, warto wziąć pod uwagę nie tylko miejsca siedzące, ale także powierzchnię, na której ludzie będą tańczyć.
Wybór odpowiednich atrakcji
Obecnie trudno o imprezę okolicznościową bez dodatkowych atrakcji. Jakie są najpopularniejsze? Na weselach królują:
- pokazy taneczne,
- występy magików,
- mini koncerty gwiazd,
- zabawy z wodzirejem,
- inscenizacje świetlne.
W każdym przypadku konieczne będzie uwzględnienie tego, czy dana atrakcja może odbyć się w wynajętej sali lub na terenie ośrodka. Takie kwestie warto ustalić przed podpisaniem umowy z podwykonawcą, aby uniknąć ewentualnego rozczarowania. Zazwyczaj nie ma z tym problemów, ale może okazać się, że nie ma dostatecznie dużo miejsca. Wówczas warto zastąpić atrakcję inną lub zmienić lokalizację przyjęcia.
Pomoc specjalisty - kiedy warto z niej skorzystać?
Imprezę okolicznościową można zorganizować samodzielnie, co w przypadku niewielkiej liczby gości nie jest trudnym zadaniem. Znacznie trudniej bywa np. w przypadku wesel, gdzie trzeba dopilnować wielu kwestii, o których nie trudno zapomnieć. Wówczas warto zastanowić się nad pomocą specjalisty.
Dlaczego jest to dobra opcja? Ostateczna decyzyjność związana z przyjęciem nadal pozostaje w Twoich rękach. Nie musisz jednak szukać usługodawców, ponieważ wybierasz z gotowego katalogu propozycji. Wszelkimi formalnościami w Twoim imieniu zajmuje się specjalista. Dba on również o właściwy przebieg imprezy, dzięki czemu nie musisz obawiać się, że coś pójdzie nie tak, jak trzeba lub, że o czymś ważnym zapomnisz. W razie jakichkolwiek problemów reaguje i gasi pożary.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
-
Marunia Team Sandra Kądziołka Dekoracje balonowe
56-400 Oleśnica, Parkowa 30
-