Artykuł sponsorowany

Na co zwrócić uwagę przy wyborze ubezpieczenia komunikacyjnego?

Na co zwrócić uwagę przy wyborze ubezpieczenia komunikacyjnego?

Ubezpieczenia komunikacyjne dzielą się na obowiązkowe i dobrowolne. Wszyscy posiadacze samochodów muszą mieć wykupioną polisę OC. Dodatkowo mogą wykupić AC i assistance. Głównym celem jest możliwość uzyskania odszkodowania po zdarzeniu drogowym, gdy np. został uszkodzony pojazd lub powstał uszczerbek na zdrowiu. Warto zwrócić uwagę na to, jaką umowę podpisujesz. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak wybrać OC dla Twojego auta.

Dodatkowe polisy i atrakcyjne ceny

Niska składka nie zawsze jest wyznacznikiem dobrego wyboru. Ubezpieczenie obowiązkowe zawsze ma ten sam zakres, jednak często firmy oferują dodatkowe polisy za niewielką dopłatą. Może to być np. Autocasco, Assistance lub NNW. W ten sposób możesz zapewnić sobie pełniejsze ubezpieczenie bez ponoszenia znacznych kosztów. Za każdym razem warto jednak upewnić się, co dokładnie obejmuje dana oferta. W ten sposób łatwo porównasz ze sobą propozycje różnych firm ubezpieczeniowych, by wybrać ubezpieczenie komunikacyjne, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Jakość obsługi ubezpieczonego

Suma ubezpieczenia i dodatkowe polisy to ważne aspekty, które trzeba określić przed podpisaniem umowy. Warto też zwrócić uwagę na coś innego. Kontakt z ubezpieczycielem, szybkość reakcji i likwidacji szkody to czynniki wpływające na jakość obsługi osoby ubezpieczonej. Niektóre z tych opcji znacznie ułatwiają korzystanie z ubezpieczenia komunikacyjnego. Ma to ogromne znaczenie dla komfortu klienta oraz buduje zaufanie. Wiele podmiotów, np. biuro ubezpieczeń Superpolisa Multi-Agent Group z Pszczyny proponuje swoim klientom możliwość porównania różnych ofert w celu wybrania korzystnej opcji.

Suma ubezpieczenia, czyli wartość samochodu – jak ją ustalić?

Przy wyborze ubezpieczenia komunikacyjnego musisz określić wartość Twojego samochodu. Zwróć uwagę na to, by była ona realna. Przeszacowanie sumy ubezpieczenia będzie skutkować wyższą opłatą za polisę, natomiast niedoszacowanie – zbyt niskim świadczeniem, gdy okaże się konieczne skorzystanie z ubezpieczenia. Chroń siebie i innych, by w razie stłuczki lub wypadku być dobrze przygotowanym. W tym celu oprócz OC warto wykupić także AC i Assistance – skontaktuj się z doradcą ubezpieczeniowym, by wybrać optymalny plan!

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.