Artykuł sponsorowany

Marketingowy potencjał tektury falistej

Marketingowy potencjał tektury falistej

Tektura falista jest materiałem o dobrych parametrach i dosyć dużej wytrzymałości. Dlatego znajduje szerokie zastosowanie w gospodarce oraz handlu. Przydaje się również w życiu codziennym. Jedną z największych jej zalet jest pełna biodegradowalność, co znacząco wpływa na środowisko. Tektura falista stworzona jest ze specjalnego papieru Kraft, który można poddawać recyklingowi. Jakie są wobec tego zastosowania tektury falistej?

Rodzaje tektury falistej

Do najczęściej używanych rodzajów tektury falistej należą:

  • tektura 2-warstwowa – to firmy kurierskie najchętniej ją wykorzystują, choć zdarza się również, że używa się jej w magazynach i hurtowniach,
  • tektura 3-warstwowa – zbudowana z dwóch warstw papieru i jednej falistej po środku. Wykorzystuje się ją najczęściej do produkcji przekładek, które przydają się podczas pakowania kruchych oraz delikatnych przedmiotów (np. szklanych). W budowie używana jest do zabezpieczania powierzchni, a także jako izolator akustyczny i termiczny dla podkładu oddzielającego betonową wylewkę od paneli.

Istnieje również tektura 5-warstwowa, a także tektura 7-warstwowa – są one jednak rzadziej stosowane.

Zastosowanie tektury falistej i jej potencjał marketingowy

Tektura falista najczęściej służy do opakowywania różnych przedmiotów: od naczyń po książki. Pozwala to na ich zabezpieczanie podczas przewozu. Co ciekawe, sprawdza się ona również jako materiał ochronny, który kładzie się na podłogi podczas remontu – wtedy służy do unikania potencjalnych zarysowań, np. gdy przesuwa się drabinę. Dzięki wysokiej odporności na zgniatanie i ściskanie może być separatorem oddzielającym zapakowane przedmioty. To też dobry wypełniacz w formie przekładek tekturowych.

Potencjał marketingowy tektury falistej zawiera się najczęściej w tworzonych z niej materiałach plastycznych i dekoracyjnych. Świetnie sprawdza się jako dekoracja sceny podczas tematycznych przedstawień. Można z niej również wykonywać artystyczne opakowania do prezentów wszelakiej maści, np. ozdobne pudełka, torebki na wino itd. – właśnie one stanowią dobry sposób na zareklamowanie firmy poprzez stworzenie opakowań z własnym logo – tłumaczy przedstawiciel firmy eM-PLAST. To też dobry materiał do wykonywania wszelakich artykułów biurowych, przykładowo teczek na dokumenty, które posłużą zarówno pracownikom, jak i klientom. W przypadku wysyłek tworzy się z niej różnych rozmiarów koperty.

Tektura falista może mieć różne kolory, rozmiary i rodzaje. Dodatkowo jest tanim materiałem, dlatego przydaje się w marketingu jako produkt wysoko oszczędny, a jednocześnie estetyczny, z którego można tworzyć projekty reklamowe. Z pewnością każdy znajdzie dla niej odpowiednie zastosowanie.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.