Artykuł sponsorowany

Marketing internetowy i social media - szkolenia dla firm

Marketing internetowy i social media - szkolenia dla firm

Obecnie tradycyjny marketing niemal całkowicie poszedł w odstawkę, a na tapecie jest ten on-line. Zainwestowanie w niego jest niezbędne nie tylko dla firm prowadzących działalność w obszarze e-commerce, ale też standardowo. W końcu nie bez powodu mówi się, że jeśli kogoś nie ma w internecie, to znaczy, że nie istnieje. A dlaczego dokładniej firmy powinny inwestować w marketing internetowy i social media? Sprawdź!


Marketing internetowy – czy rzeczywiście warto?

Szacuje się, że przeciętny Polak przy komputerze spędza około 6 godzin. Liczba ta stale rośnie. Nic dziwnego – Sieć to wyjątkowe miejsce, które pozwala skutecznie rozpowszechniać informacje. Podobnie jak internetowe, tradycyjne strategie marketingowe najczęściej opierały się o generowanie zasięgu i widoczności w różnych kanałach komunikacji. Jednak to właśnie internet zapewnia największą skuteczność w tym zakresie. Warto wspomnieć, że rozwiązanie to daje klientowi pełną swobodę, a jednocześnie kontrolę nad planowaniem i przebiegiem realizowanej kampanii.


Czy reklama w Internecie może zdziałać cuda?

Tradycyjne media wykorzystywane do celów marketingowych mają coraz słabszy wpływ na konsumentów. Wszystko przez to, iż marketerzy stosując tradycyjne rozwiązania nie mają możliwości segmentowania odbiorów tak skutecznie i precyzyjnie, jak robią to marketerzy internetowi. W Sieci narzędzia „targetowania” dają niemal nieograniczone możliwości.

Specjalista z Fundacji Fortis wyjaśnia, że w obecnych czasach jedną z największych przeszkód w prowadzeniu tradycyjnych kampanii jest trudny dostęp do odbiorców bądź ich rzeczywisty brak. Dzięki marketingowi internetowemu jest możliwe dotarcie do potencjalnych klientów z całego świata – Internet jest przecież wszędzie. Nic więc dziwnego, że jest to metoda reklamowa coraz częściej wykorzystywana przez firmy – te duże, jak i małe.


Marketing internetowy – jak osiągnąć sukces?

Internet jest jednym z najlepszych miejsc na budowanie i wzmacnianie własnej marki. Oczywiście, także tu osiągnięcie pożądanej widoczności i wrażenia wymaga odpowiedniego nakładu pracy i czasu. Co więcej, dojście do założonego punktu wymaga wykonania szeregu czynności tj. aktualizowania treści, publikowania przydatnych informacji czy też przygotowywania specjalnych ofert dla użytkowników, tak by przyciągnąć ich do współpracy. Dlatego osobom, które w ogóle nie miały do czynienia z tym tematem zaleca się wzięcie udziału w szkoleniu marketingu internetowego.

Profesjonalne kursy rozjaśniają wiele – chociażby pokazują, że dobór właściwej metody na przyciągnięcie Klienta jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Zainteresowanie go pozwala znacznie podnieść zasięgi, a to doprowadza do jeszcze większego ich poszerzania, co prowadzi ostatecznie do konwersji i finalizacji transakcji. Wszystko to dzieje się przy relatywnie małym nakładzie czasu i środków.

Szkolenie pozwala poznać wszystkie opcje umożliwiające realizację ambitnych projektów i wdrażanie ich w (cyfrową) rzeczywistość.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.