Klimatyzacja w biurze – dlaczego jest niezbędna?
Żyjemy w klimacie umiarkowanym, więc po co nam klimatyzacja w biurze? Czy znasz choć jednego pracownika, który zadałby takie pytanie pracodawcy? Pewnie nie. Znacznie bardziej prawdopodobne jest, że miałeś okazję usłyszeć narzekanie pracowników na jej brak. Dlaczego? Bo klimatyzacja w biurze to nie luksus albo zbędny gadżet, ale jeden z bardzo ważnych czynników, wpływających na komfort i jakość wykonywanej pracy.
Co daje klimatyzacja w biurze?
Dlaczego klimatyzacja w biurze jest niezbędna? Z kilku ważnych powodów.
Optymalna dla człowieka temperatura w pomieszczeniu mieści się w przedziale 20-23 st. C, tymczasem latem w biurze potrafi ona przekroczyć 30 st. C Taki upał powoduje spadek koncentracji, senność i rozleniwienie. Przekłada się też na popełnianie większej ilości błędów w wykonywanej pracy.
Nowoczesna klimatyzacja może nie tylko schładzać powietrze, ale też filtrować je z kurzu i pyłków, zapewniając komfortowe warunki pracy także dla alergików. Czyste powietrze oznacza też mniej grzybów i pleśni oraz lepsze zdrowie zatrudnionych osób.
Komfortowe warunki pracy mają ogromny wpływ na wydajność pracowników oraz poziom ich zadowolenia. Te natomiast przekładają się na opinię o firmie i pomagają budować jej pozytywny wizerunek.
Wiele biur musi być dostosowanych do przyjmowania klientów. Oznacza to nie tylko zakup wygodnych siedzeń, ale też klimatyzacji, dzięki której przyjemniej będzie im czekać na swoją kolej.
Jaka klimatyzacja do biura?
Obecnie chcąc kupić klimatyzację do biura, można wybierać spośród wielu różnych urządzeń. Aby ustalić, które będzie najlepsze dla Twojej firmy, zwróć uwagę na takie czynniki jak:
metraż,
poziom nasłonecznienia,
liczba pracowników przebywających w biurze,
ilość miejsca na montaż.
Niekiedy warto doradzić się fachowców, np. z firmy Chłodnictwo Tomasz Grund z Pszczyny. Ogromne doświadczenie zebrane przez lata pracy w branży klimatyzacyjnej pomoże im zaproponować najbardziej opłacalne rozwiązania. Oferują też montaż i serwis urządzeń chłodzących.
Klimatyzacja w biurze to standard nie luksus
Śmiało można stwierdzić, że obecnie klimatyzacja w biurze to już pewien standard. Większość pracodawców doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak silny ma wpływ na jakość pracy i zaangażowanie pracowników w wykonywane zadania ma właśnie temperatura powietrza. Rozumieją więc, że zakup klimatyzacji to inwestycja warta swojej ceny. Jej obecność przekłada się na większą efektywność pracowników i zadowolenie klientów. Pomaga też tworzyć pozytywny wizerunek firmy.
Podziel się:
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Renata Koza Wytwarzanie Opakowań Foliowych
97-500 Radomsko, Tuwima 8
-
Chemoform Produkcja i sprzedaż produktów chemii basenowej
41-218 Sosnowiec, Gacka 1
-
Grzegorz Jońca mgr inż. Usługi Geodezyjne
37-450 Stalowa Wola, 1 Sierpnia 12 lok. 307
-
Robert Gałązka Tłumacz Przysięgły Języka Angielskiego
31-845 Kraków, os. Przy Arce 5 lok. 56