Artykuł sponsorowany

Jakie rozmiary mogą mieć torby papierowe?

Jakie rozmiary mogą mieć torby papierowe?

Żeby zapakować produkt, można skorzystać z papierowych toreb. Wiele przedsiębiorstw umieszcza na nich swoje logo i traktuje je jako materiał promocyjny. Takie opakowania mogą mieć wiele rozmiarów. Klient może dostosować także kształt takiej torebki do własnych potrzeb. To rozwiązane dedykowane jest wszystkim, którzy chcą pozytywnie wpłynąć na środowisko i ograniczyć zużycie tworzywa sztucznego.

Gdzie używa się toreb papierowych?

Torby papierowe wykorzystuje się przede wszystkim w handlu. Sklepy pakują w nie zakupione przez klienta towary. Opakowanie ma spowodować, że odbiorcy łatwiej będzie przetransportować zakup do domu. Dodatkowo może ono ochronić przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.

Przedsiębiorstwa bardzo często na takiej papierowej torbie umieszczają swoje logo oraz dane teleadresowe, żeby się zareklamować. Powoduje to, że inne osoby mogą poznać konkretną firmę. Profesjonalnie wykonana torba papierowa nierzadko stawowi wizytówkę konkretnej marki.

Jakie rozmiary mają torby papierowe?

Klient zamawiający torbę papierową ma ogromną możliwość wyboru rozmiaru. W zależności od przeznaczenia opakowania mogą być bardzo małe albo wysokie i szerokie. Dlatego przed złożeniem zamówienia trzeba zastanowić się, do czego będzie ono służyć. Należy dokładnie przemyśleć, jaka ma być wysokość torby, szerokość jej denka oraz głębokość.

Najmniejsze opakowania zaczynają się od 5 centymetrów szerokości i 7,5 cm wysokości. Takie torby papierowe polecane są do drobnych przedmiotów, takich jak biżuteria. Jeżeli klientowi zależy na szerszym rozmiarze, to należy rozejrzeć się za reklamówkami zaczynającymi się od 16 cm szerokości i 15 centymetrów wysokości. Producenci, tacy jak na przykład Mer Plus umieszczają w swojej witrynie internetowej pełną tabelę rozmiarów. Zawsze istnieje też możliwość wybrania indywidualnego rozmiaru, jednak cena może być wtedy odrobinę większa.

Jak ozdobić torbę papierową?

Sam nadruk logo wykonać można różnymi technikami. Poza sitodrukiem istnieje możliwość utrwalenia treści reklamowych metodą UV lub tak zwanym hot stampingiem oraz poprzez tłoczenie. Do większości toreb papierowych mocuje się uchwyty. Mogą być one wykonane ze sznurków syntetycznych lub bawełnianych. Często wybierane są również tasiemki dostępne w wielu kolorach.

Torbę papierową można uszlachetnić poprzez pokrycie jej folią błyszczącą lub matową. Do realizacji tego celu wykorzystuje się również lakier UV albo hybrydowy. Innym sposobem jest zastosowanie folii holograficznej albo poliestrowej. Jednak coraz częściej klienci decydują się na ręczne zdobienie opakowań.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.