Materiał Partnera

Jakie jest zastosowanie ledów w reklamie?

Jakie jest zastosowanie ledów w reklamie?

Reklama musi trafić do odbiorcy w sposób prosty i czytelny. Doskonale wiedzą o tym twórcy reklam oraz specjaliści od marketingu. Poszukują coraz bardziej efektywnych kanałów przekazu oraz mediów, które umożliwiają dotarcie treści reklam do grup docelowych. Wciąż nowe możliwości otwierają przed nimi nowoczesne rozwiązania ledowe. Technologia LED umożliwia skuteczną komunikację między reklamodawcą a klientem, pozwala na prezentację produktów, usług oraz akcji społecznych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o reklamie na nośnikach ledowych, przeczytaj artykuł.

Jak banery LED wkroczyły do usług reklamowych?

W wielu przypadkach banery ledowe zastępują tradycyjne billboardy. Zawdzięczają to nowoczesnym technologiom, a przede wszystkim nowatorskim diodom SDM 3in1, które charakteryzują się wysoką luminancją i szerokim katem emisji światła. Diody te są niewielkich rozmiarów, co umożliwia budowę wyświetlaczy o dużej rozdzielczości obrazu. Ich istotną zaletą jest żywotność sięgającą stu tysięcy roboczogodzin.

„Najbardziej cenioną cechą wyświetlaczy LED – wyjaśnia przedstawiciel producenta telebimów ledowych ECO LED – jest możliwość wyświetlania filmów i zdjęć w wysokiej rozdzielczości i w doskonalej kolorystyce. Dzięki temu są one bardzo łatwo postrzegane zarówno we wnętrzach o charakterze komercyjnym, jak i w przestrzeni publicznej. Nasza firma oprócz telebimów produkuje również wyjątkowo przydatne w reklamie i promocji wyświetlacze tekstowo-graficzne, pylony cenowe, a także wyświetlacze tras dla transportu i tablice diodowe, takie jak na przykład krzyże apteczne oraz wiele innych produktów wykorzystujących diody ledowe”.

Jakie nośniki ledowe można wykorzystać w reklamie i promocji?

Do najmniejszych należą wyświetlacze tekstowo-graficzne, wykorzystywane przez właścicieli sklepów, lokali gastronomicznych, punktów usługowych oraz innych obiektów do reklamowania swojej działalności. Umożliwiają one wyświetlanie zwięzłych informacji oraz nieskomplikowanych grafik i logotypów. Dostępne są w formie prostokątnych ekranów i mogą być montowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Telebimy to z kolei duże wyświetlacze ledowe. Stwarzają one ogromne możliwości prezentacji treści reklamowych i promocyjnych. Potężnych rozmiarów ekran, jaki można spotkać w przykładowym LED SMD P8 Full Color ma wymiary 192 × 288 cm i przy rozdzielczości 15 625 pikseli na m² zapewnia doskonałą jakość, dokładność, wyrazistość i czytelność obrazu. Nowoczesne diody gwarantuj kontrastowy obraz o wysokiej luminancji, a odpowiednio skonstruowana obudowa zabezpiecza ekrany zewnętrzne nawet przed najbardziej skrajnymi warunkami  atmosferycznymi.

Do eksponowania barwnych reklam, zdjęć, filmów i innych przekazów w najwyższej jakości kolorystycznej i rozdzielczości przystosowane są ekrany LED. Można je spotkać w galeriach handlowych i sklepach, a także na lotniskach, dworcach oraz w innych przestrzeniach publicznych.

Możliwości reklamowe banerów LED

Nie jest tajemnicą, że w reklamie ważna jest treść i emocje, czasami działanie na podświadomość. To jednak nie wszystko. Równie istotny jest kanał przekazu – medium umożliwiające dotarcie treści do wybranej grupy docelowej. Takie możliwości stwarzają nośniki wykorzystujące technologię LED. Atuty ekranów ledowych czy dużych telebimów, takie jak najwyższej jakości obraz, duża luminancja, przykuwająca uwagę potencjalnych odbiorców reklamy, łatwość programowania wyświetlanych treści sprawiają, że ta forma przekazu zyskuje coraz większe uznanie. Wszystkie badania wskazują na dużą skuteczność reklam emitowanych na ledowych ekranach, telebimach i tablicach diodowych LED.

Możliwości, jakie stwarza technologia LED, kreatorzy wykorzystują do reklam wewnętrznych oraz zewnętrznych. Spektakularne efekty daje zastosowanie telebimów do wielkoformatowych reklam LED w przestrzeni miejskiej, a także do mobilnej reklamy na burtach pojazdów ciężarowych.

Przed twórcami reklam wizualnych stoi duże wyzwanie. Chcąc w pełni wykorzystać możliwości, jakie stwarza nowoczesna technologia diod LED w przestrzeni reklamowej, muszą nadążać w swoich działaniach kreacyjnych.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję