Artykuł sponsorowany

Jak zorganizować imprezę firmową?

Jak zorganizować imprezę firmową?

Imprezy firmowe to jeden z lepszych sposobów na integrację między pracownikami firmy. Nie tylko są idealną okazją do zawiązywania przyjaźni, ale także możliwością do porozmawiania na tematy, na które w pracy zwykle brakuje czasu. Niestety, impreza firmowa wymaga kompleksowej organizacji. Należy wziąć pod uwagę wiele kwestii, nie tylko lokalizację, ale również menu, dekoracje, czy dodatkowe atrakcje. O czym jeszcze warto pamiętać, organizując imprezę firmową?

 

Najważniejsze aspekty organizowania imprezy firmowej

 

  • Data i cel imprezy: datę imprezy należy ustalić z co najmniej kilkutygodniowym wyprzedzeniem, aby wszyscy pracownicy mogli ją sobie zapisać w kalendarzu. Dodatkowo trzeba także jasno określić cel: czy ma to być impreza integracyjna czy na przykład świętowanie ważnego kontraktu?

  • Goście: jest druga bardzo ważna sprawa, ponieważ ustalając ilość osób, jaka zostanie zaproszona na event, można zacząć szukać odpowiednio dużego lub mniejszego lokalu. W przypadku imprez na większą ilość gości, doskonale sprawdzi się Zajazd Cobra,

  • Budżet: każda impreza ma swój budżet, a określenie go pomoże w wyborze atrakcji dla gości czy menu,

  • Miejsce: wybór lokalu jest ściśle powiązany z wyżej wymienionymi rzeczami. Dobrze jest wybrać lokal przygotowany na każdą ewentualność, w którym mogą odbyć się wszystkie rodzaje imprez, zarówno te bardziej formalne, jak i mniej. Doświadczeni pracownicy powinni poradzić sobie z każdym zadaniem. 

  • Jedzenie: w większość przypadków to lokal zapewnia jedzenia; raczej rzadko się zdarza, by można było zamówić do niego catering. Dlatego tak ważne jest, by wcześniej spotkać się z szefem kuchni i uzgodnić menu, które będzie obowiązywało przez cały wieczór. Nie wolno zapomnieć o opcjach wegańskich czy wegetariańskich, aby nikt nie chodził głodny. 

  • Dodatkowe usługi: impreza firmowa to nie tylko jedzenie i siedzenie przy stole, więc warto zapewnić pracownikom jakieś dodatkowe atrakcje. Nie trzeba oczywiście wynajmować wodzireja jak na ślubie, jednak DJ byłby jak najbardziej wskazany. Dobrym pomysłem może być także zarezerwowanie fotografa. 

  • Odpowiednie ogłoszenie imprezy: wszyscy pracownicy powinni być powiadomieni o imprezie co najmniej kilka tygodni przed planowanym wydarzeniem. 

 

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.