Artykuł sponsorowany

Jak wygląda druk etykiet dwustronnych?

Jak wygląda druk etykiet dwustronnych?

Zastosowanie druku dwustronnego umożliwia zadrukowanie arkusza papieru bądź folii na dwóch stronach. Techniki tej używa się między innymi podczas drukowania etykiet umieszczanych na produktach. Jakie są główne zalety druku dwustronnego etykiet i w których branżach się go przeważnie wykorzystuje? W jaki sposób przebiega drukowanie etykiet dwustronnych?

Na czym polega dwustronny druk etykiet?

Dwustronny druk na etykietach czy kartkach papieru wykonuje się na specjalnych drukarkach wyposażonych w taką funkcję, choć niektóre klasyczne drukarki w taki wariant dodatkowo się doposaża. Takie etykiety można drukować ręcznie przewracając kartki na drugą stronę, ale jest to bardzo czasochłonne, dlatego najprostsze jest drukowanie automatyczne na drukarkach z dupleksem.

Sam druk to jedno, ale ważne jest też, aby jego jakość była jak najlepsza, a dwustronna etykieta odznaczała się intensywnymi kolorami i połyskiem. Dwustronny druk etykiet najlepiej zlecać profesjonalnym i doświadczonym podmiotom, które używają technologii cyfrowej i gwarantują rzetelną oraz szybką realizację zamówień. Gdańska drukarnia cyfrowa Poliplus produkuje dwustronne etykiety wykorzystując innowacyjny system INKJET UV. Ta technologia jest oszczędna i zapewnia bardzo wysoką jakość gotowych produktów. Etykiety podwójnie zadrukowane stanowią niedrogą alternatywę wobec etykiet wielowarstwowych. Wyraziste kolory uzyskuje się również stosując farby o wysokim połysku UV.

Zalety i zastosowanie dwustronnie zadrukowanych etykiet

Dzięki zastosowaniu dwustronnego druku można umieścić dwa razy więcej informacji na etykiecie. Bardziej efektywne wykorzystanie etykiety pozwala na zaoszczędzenie materiału i pieniędzy. Zużycie mniejszej liczby materiału jest też ekologiczne i mniej szkodliwe dla środowiska.

Przede wszystkim jednak dwustronny druk umożliwia umieszczenie reklam, informacji i symboli firmowych zarówno po wewnętrznej, jak i zewnętrznej stronie etykiety, „czystej” i klejącej. Dzięki temu dwustronny druk etykiet jest zlecany przez firmy produkujące lub używające przeźroczystych butelek na napoje, materiałów wykonanych z folii, a także producentów okien czy nowoczesnych mebli szklanych. Etykiety zadrukowane z obu stron sprawdzą się też doskonale jako nośniki reklam oraz informacji na witrynach sklepowych.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.