Artykuł sponsorowany

Jak niewielkim kosztem nagrać profesjonalny film?

Jak niewielkim kosztem nagrać profesjonalny film?

Reklama jest dźwignią handlu. Jednak co ważne, nie może to być „po prostu reklama”. Aby była skuteczna, musi wyróżniać się na tle konkurencji, skupiać uwagę oraz zachęcać do zakupu. Dlatego coraz więcej firm stawia na profesjonalne filmy, które są wyświetlane nie tylko w telewizji, ale również w internecie. Jak nagrać reklamę video, która odniesie sukces, a jednocześnie zrobić to niewielkim kosztem? Podpowiadamy.

Wynajmij sprzęt...

Profesjonalny film, który będzie reklamą naszej działalności, możemy nagrać na dwa sposoby. Albo zlecić wszystko od A do Z doświadczonej ekipie, albo też samodzielnie chwycić za kamerę. Zwłaszcza jeśli mamy wiedzę i doświadczenie, a brakuje nam jedynie sprzętu. Ten możemy bowiem wypożyczyć. Wynajem sprzętu filmowego to doskonały sposób na nagranie spotu reklamowego, filmu produktowego lub teledysku niewielkim kosztem! Ceny wynajmu rozpoczynają się już od 10 do 20 zł za pomniejsze akcesoria. Za oświetlenie zapłacimy 50 zł, a za obiektywy 150 zł za sztukę. Natomiast za specjalistyczną kamerę: 600 zł za dzień.

A co dokładnie możemy wypożyczyć? Pokrótce już wspomnieliśmy, warto jednak rozszerzyć tę listę o ścianki scenograficzne, monitory podglądowe, statywy, jazdy z torami, agregaty i inne akcesoria. Dodajmy do tego zestaw baterii i kart pamięci, dzięki którym nie trzeba przerywać pracy. Wynająć można także całe zestawy, obejmujące m.in. kamerę, obiektyw, podgląd i wózek, dodatkowo w atrakcyjniejszej cenie niż w przypadku wypożyczenia pojedynczych elementów.

...oraz profesjonalne studio filmowe!

Choć reklamę video można nagrać w dowolnym miejscu: w siedzibie firmy, wynajętym pomieszczeniu, a nawet w plenerze, nic nie zastąpi profesjonalnego studia filmowego. Cena wynajmu rozpoczyna się od 1000 zł do 4000 zł za dzień, a więc nie da się ukryć, że nie jest to niewielki koszt, jednak wygłuszone studio jest tego warte. Nie ma takiego ujęcia, którego nie dałoby się zrealizować na hali filmowej np. Studia Filmowego Panika z Gdyni. Bez problemu możemy stworzyć dowolną scenografię, a nawet wjechać dużym samochodem, jeśli tylko będzie taka konieczność.

Wynajęcie studia filmowego to oszczędności na postprodukcji: nie trzeba wówczas wycinać zbędnych elementów lub nagranych przypadkowo odgłosów. Filmowany przedmiot można idealnie doświetlić, a także nie trzeba martwić się pogodą. Jednocześnie dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak green screen lub wirtualna rzeczywistość, nie mamy żadnych ograniczeń – reklamowany produkt możemy umieścić niewielkim kosztem w dowolnym miejscu na świecie.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.