Artykuł sponsorowany

Jak dokonać pomiarów parametrów detalu?

Jak dokonać pomiarów parametrów detalu?

W celu wykonania pomiarów parametrów detalu konieczne jest posiadanie specjalistycznego sprzętu nowej generacji, który pozwala wykonać wszystkie pomiary służące w celu określenia wielkości fizycznych detali. Uwzględniają one pomiary kąta oraz długości, pomiary chropowatości, pomiary twardości, a także pomiary optyczno-wizyjne. Tego typu pomiary wykonują laboratoria pomiarowe, które powstają w różnych zakątkach kraju i zajmują się realizacją zleceń osób prywatnych oraz przedsiębiorców. W celu dokonania badań pomiarowych wykorzystuje się metrologię, czyli naukę, która określa zasady prawidłowego dokonywania pomiarów. Dzięki temu wykonane pomiary parametrów detali są precyzyjne i zgodne z rzeczywistością.

 

- Usługi pomiarowe muszą być zawsze wykonywane przez dysponujących specjalistyczną wiedzą oraz doświadczeniem profesjonalistów. Tylko wówczas wyniki pomiarów będą precyzyjne i zgodne ze stanem faktycznym. Najlepiej korzystać jedynie z usług laboratoriów pomiarowych, które wykorzystują w codziennej pracy sprzęt najnowszej generacji – wyjaśnia ekspert z firmy BM Perfekt z Lublina.

 

Jakimi kryteriami trzeba się kierować podczas wyboru laboratorium pomiarowego?

 

Najważniejszy jest wybór firmy, która świadczy profesjonalne usługi pomiarowe. Wiedza oraz doświadczenie wysoko wykwalifikowanych specjalistów pozwalają uniknąć błędów i gwarantują, że usługi zostaną wykonane z należytą starannością. Decydując się na wybór konkretnego laboratorium pomiarowego, trzeba zwrócić uwagę na to, jakim sprzętem ono dysponuje i jakie pomiary wykonuje. W zależności od indywidualnych potrzeb może zajść konieczność dokonania dodatkowych pomiarów, które możliwe są dzięki zastosowaniu najnowszej generacji urządzeń. Pomiary parametrów detali wymagają wystawienia odpowiedniego protokołu oraz przestrzegania obowiązujących, międzynarodowych standardów jakości, które określa norma PN-EN ISO 9001:2015. Podobnymi kryteriami trzeba kierować się w przypadku poszukiwania laboratorium, które zajmie się wzorcowaniem przyrządów oraz walidacją i opracowywaniem procedur pomiarowych.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.