Artykuł sponsorowany

Hotelowe centra konferencyjne jako miejsca organizacji eventów

Hotelowe centra konferencyjne jako miejsca organizacji eventów

Konferencje, szkolenia, pokazy produktów – wszystkie te eventy są nieodłącznym elementem współczesnego biznesu. Tego typu wydarzenia można zorganizować w różnych miejscach. W ostatnich latach swoje drzwi dla klientów biznesowych otwiera coraz więcej hoteli. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego warto zorganizować event w hotelowym centrum konferencyjnym.

Dlaczego warto zorganizować event w hotelowym centrum konferencyjnym?

Hotelowe centra konferencyjne mają kilka istotnych zalet względem zwykłych sal konferencyjnych. Najważniejszą z nich jest możliwość noclegu w tym samym obiekcie, w którym odbywa się wydarzenie. Dzięki temu hotelowe centra konferencyjnej nadają się idealnie na organizację kilkudniowych eventów. Każdy uczestnik może w każdej chwili udać się do swojego pokoju, aby się odświeżyć czy zostawić lub zabrać rzeczy.

Kolejną ważną zaletą hotelowych centrów konferencyjnych jest własna restauracja. Nie będziesz musieć korzystać z usług firmy cateringowej. Kucharze hotelowej restauracji przygotują dla uczestników smaczny poczęstunek, który pozwoli im nabrać sił na kolejne sesje. Co więcej, zastosują się do wszelkich Twoich uwag i przyrządzą posiłki dla wegan, wegetarian czy osób z nietolerancjami pokarmowymi.

Ponadto centra konferencyjno-hotelowe zwykle posiadają własny parking. Dysponuje nim na przykład Hotel Remes Sport & Spa w Wielkopolsce, który oferuje 160 miejsc parkingowych. Dzięki temu osoby, które zdecydowały się przybyć na wydarzenie własnym autem, mogą bez problemu pozostawić pojazd tuż obok obiektu. W przypadku zwykłych sal konferencyjnych, zwłaszcza tych znajdujących się w centrach dużych miast, często nie jest to możliwe.

Jak wybrać odpowiednie centrum konferencyjno-hotelowe?

Przy wyborze centrum konferencyjno-hotelowego weź pod uwagę kilka kwestii. Po pierwsze postaw na miejsce, do którego wszyscy uczestnicy będą w stanie łatwo dotrzeć. Planując wydarzenie w mniejszej miejscowości, wybierz obiekt, który znajduje się blisko głównych arterii komunikacyjnych. Dobrze zlokalizowane centrum konferencyjno-hotelowe pod Poznaniem to na przykład wspomniany Hotel Remes Sport & Spa w Opalenicy. Dzięki bliskości autostrady A2 dojazd do niego z centrum Poznania zajmuje około 40 minut.

Po drugie sprawdź wyposażenie sali konferencyjnej. Powinien znajdować się w niej projektor z ekranem, dobre nagłośnienie oraz wygodne krzesła. Przydatne są także możliwość całkowitego wyciemnienia sali oraz dostęp do bezprzewodowego internetu. Po trzecie porozmawiaj z obsługą centrum konferencyjnego i zadaj nurtujące Cię pytania. Dzięki temu wyjaśnisz wszelkie problematyczne kwestie i unikniesz nieprzyjemnych niespodzianek, a wydarzenie przebiegnie dokładnie tak, jak to sobie zaplanowałaś.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.