Artykuł sponsorowany

Fulfillment cross border, czyli kilka słów o wysyłkach zagranicznych

Fulfillment cross border, czyli kilka słów o wysyłkach zagranicznych

Sprzedaż cross border to dla wielu polskich biznesów z branży e-commerce ogromna szansa na dotarcie do nowych klientów i szybki rozwój. Jak bowiem wskazują najnowsze statystyki, już ponad dwieście milionów Europejczyków zamawia produkty z zagranicznych sklepów internetowych. Międzynarodowa sprzedaż niesie jednak ze sobą wyzwania, którym trzeba sprostać. Sytuację można sobie ułatwić korzystając z usługi  fulfillmentu dla sklepów internetowych.

Na czym ta usługa polega? Na oddelegowaniu specjalistom od logistyki wszelkich zadań związanych z magazynowaniem towaru oraz pakowaniem zamówień internetowych, ich wysyłką, jak również zwrotami. Fulfillment dla e-commerce sprawia, że nie trzeba więc nawet posiadać własnej powierzchni magazynowej i skupić się można na rozwoju biznesu. Co ważne, wszystko odbywa się w ramach zintegrowanego systemu, gwarantującego najszybszą dostawę produktów do klientów i minimalizującego ryzyko pomyłek.

Fulfillment cross border – najważniejsze korzyści

Skorzystanie z usługi fulfillmentu dla e-commerce przy sprzedaży cross border może odegrać większą jeszcze rolę niż w przypadku operowania na krajowym rynku. Miliony Europejczyków gotowych kupować produkty pochodzące z Polski nie mają ochoty na długie oczekiwanie na przesyłkę. Pod tym względem polskiej firmie, prowadzącej sprzedaż cross-border, może być trudno na własną rękę rywalizować z lokalnymi, np. niemieckimi sprzedawcami. Szybkie nadawanie przesyłek do klienta zagranicznego umożliwić może współpraca z firmą specjalizująca się w fulfillmencie dla e-commerce. Taką jak np. e-Stores.

Nasze przedsiębiorstwo dysponuje powierzchniami magazynowymi zarówno przy niemieckiej granicy, jak i w samych Niemczech – mówi przedstawiciel firmy logistycznej e-Stores. – Dzięki temu przesyłki naszych partnerów wysyłane są niemieckim kurierem i na drugi dzień trafiają do zadowolonych adresatów.

Przyspieszenie wysyłki to nie wszystko. Takie rozwiązanie obniża też jej koszt i ułatwia kwestię zwrotów, dzięki niemieckiemu adresowi. Towar przeznaczony na polski rynek trzymać można więc na terenie kraju, a ten przeznaczony na niemiecki – w Niemczech. Zorganizowanie czegoś takiego bez wsparcia profesjonalistów od logistyki będzie jednak bardzo skomplikowane.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.