Artykuł sponsorowany

Dlaczego torby ekologiczne z nadrukami wypierają torby foliowe?

Dlaczego torby ekologiczne z nadrukami wypierają torby foliowe?

Odpowiedź na nasze pytanie jest z pozoru prosta – ekologiczne torby stają się coraz bardziej popularne, bo dojrzeliśmy do mody na ekologiczny styl bycia. Jednak jak mają się do tego nadruki? Co sprawia, że chętniej sięgamy po ekologiczne torby z nadrukiem, niż jednolite torby bez designu? - W naszym artykule przyjrzymy się temu tematowi, opowiadając o świadomej inwestycji, reklamie, sprzedaży i odbiorze.

Świadoma inwestycja, reklama i sprzedaż

Wymieniona powyżej świadoma inwestycja, reklama i sprzedaż w kontekście toreb ekologicznych z nadrukami w bardzo ciekawy sposób się ze sobą zazębiają. Mając na uwadze, że ekologiczny styl bycia jest dziś w modzie, dla przedsiębiorców z wielu branż lepszą inwestycją w reklamę będzie inwestycja w bawełniane torby z nadrukiem niż na przykład w zestaw typu: kalendarzyk i długopis, notesik i magnesik, reklamowa broszura. Do czego nawiązujemy? - Na przykład do upominków, które potencjalny klient może dostać podczas targów, pokazów produktów, czy po wizycie w firmie. Bawełniana torba z nadrukiem ma mniejsze szanse na wylądowanie na dnie szuflady... pod warunkiem, że nadruk przedstawia coś rzeczywiście przyjemnego dla oka. Jeśli logo firmy takie właśnie jest, albo na torbie wykonana jest ciekawa grafika, której uzupełnieniem jest logo firmy – trafiamy w punkt.

I tu pojawia się kwestia sprzedaży, zazębiająca się również z inwestycją i reklamą. Jako przedsiębiorcy możemy liczyć na kompleksową pomoc w tej materii. Firma zajmująca się kompleksowo produkcją i sprzedażą toreb ekologicznych z nadrukami, jak NaszeNadruki.pl z Wadowic, zrealizuje dla nas produkcję konkretnej partii. Co więcej, jeśli nie mamy własnego projektu, najpierw przygotuje dla nas profesjonalny projekt graficzny. Dodajmy jeszcze, że nie bez powodu sprzedaż toreb ekologicznych (i podobnych produktów) to dziś kwitnący biznes. Ten temat rozwiniemy w dalszej części artykułu.

Świadomy prywatny odbiorca-klient

Przejdźmy od razu do rzeczy: jeszcze jakiś czas temu torba na zakupy miała być po prostu solidna i wytrzymała. Nie zależało nam na tym, z jakich materiałów była wykonana, a wygląd też nie miał szczególnego znaczenia. Torba miała być estetyczna i to wszystko. Dziś zależy nam na torbach z materiałów ekologicznych, bo żyjemy coraz bardziej świadomie. Nie chcemy zanieczyszczać środowiska jednorazówkami, ale też nie chcemy kupować toreb wielokrotnego użytku z materiałów, które rozkładają się przez wiele lat.

Zmieniło się też nasze podejście do designu niektórych rzeczy, które kiedyś miały być po prostu funkcjonalne. Wolimy więc kupić bawełnianą torbę z nadrukiem, który będzie nam się podobał. Nie bierzemy pierwszej lepszej z brzegu. A jeśli chodzi o torbę z nadrukiem reklamowym – nie wyrzucimy takiej z grafiką na czasie, przyjemnym logo, nadrukiem miłym dla oka, co już zostało wspomniane.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.