Artykuł sponsorowany

Czy dzierżawa ekspresu do kawy się opłaca?

Czy dzierżawa ekspresu do kawy się opłaca?

Leasing ekspresu do kawy to wygodna i budżetowa opcja dla firm, w których pracownicy lubią zaczynać swój dzień od aromatycznego naparu, jednak nie mają czasu na dbanie o sprzęt i uzupełnianie zapasów ziaren. Zastanawiasz się, dlaczego wynajem ekspresu opłaca się bardziej niż zakup urządzenia? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym tekście. 

 

Mniejszy wydatek, lepszy ekspres 

Ekspres do kawy powinien być dostosowany do potrzeb biura. W przypadku dużych firm, w których urządzenia pracują przez cały dzień i wydaje dużą liczbę filiżanek, potrzebny jest bardzo wydajny sprzęt. Jego cena jest wysoka – trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu kilku lub kilkunastu tysięcy złotych. Często zdarza się, że przedsiębiorstwo nie może pozwolić sobie na zakup solidnej maszyny o odpowiednich parametrach i w rezultacie decyduje się na tańszy, słabszej jakości odpowiednik. Do tego dochodzą koszty konserwacji ekspresu oraz napraw usterek, które mogą pojawiać się w wyniku intensywnej eksploatacji. Właściciel urządzenia za każdym razem musi sam zadbać o transport sprzętu do serwisu. 

 

Natomiast leasing ekspresu do kawy wiąże się z podpisaniem umowy na wybrany okres, w której określona jest stała opłata miesięczna – wynosi ona 5%, 10% lub 20% wartości urządzenia. 

Specjalista z wypożyczalni ekspresów CaffeTeam powiedział nam, że cena usługi obejmuje nie tylko dzierżawę: wynajęty sprzęt obejmujemy stałą opieką serwisową oraz przeprowadzamy okresowe przeglądy. W przypadku konieczności naprawy dostarczamy klientowi ekspres zastępczy. Oferujemy także możliwość przetestowania urządzenia przed podpisaniem umowy

W ten sposób niewielkim nakładem finansowym można wynająć wysokiej klasy ekspres, który sprosta wymaganiom nawet bardzo dużego biurowca. To także dobra opcja dla rozwijających się firm: gdy w przyszłości liczba pracowników zwiększy się, wystarczy podpisać umowę na wydajniejsze urządzenie. Nie trzeba wówczas inwestować w nowy sprzęt i zajmować się problematyczną utylizacją starego. 

 

Regularne dostawy świeżej kawy

Dodatkową usługą w ofercie leasingu ekspresu są także cykliczne dostawy świeżej kawy prosto z palarni. Dzięki temu, pracownicy cieszą się smacznym i zdrowym napojem, który uprzyjemnia ich przerwy w pracy oraz korzystnie wpływa na koncentrację. Mogą również wybierać wśród wielu mieszanek ziaren o różnych walorach smakowych. 

 

Kawę ziarnistą można bez problemu zaparzyć w prostych w obsłudze ekspresach automatycznych. Posiadają one wbudowany młynek, a proces przygotowania naparu ogranicza się do wybrania odpowiednich przycisków na urządzeniu. W maszynach można zaparzyć kilka rodzajów kaw: od klasycznego espresso po kawy mleczne, takie jak latte czy cappuccino.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.