Artykuł sponsorowany

5 zalet skorzystania przez przedsiębiorców z usług agencji pracy

5 zalet skorzystania przez przedsiębiorców z usług agencji pracy

Agencja pracy to firma, która pomaga pracodawcom wybrać odpowiednich kandydatów do zatrudnienia, a osobom poszukującym zajęcia znaleźć miejsce na stanowisku wymagającym ich kwalifikacji. Skorzystanie z jej usług to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców chcących szybko dotrzeć do dobrych pracowników. Istnieje wiele korzyści wynikających z korzystania z oferty agencji pośrednictwa pracy. Które z nich są najważniejsze?

Główne korzyści płynące z korzystania z usług agencji pracy

Korzystanie z usług agencji pracy jest popularne wśród pracodawców z różnych branż. Wymieniając najważniejsze plusy tego rozwiązania, warto wspomnieć o:

Przeczytaj również: Jak przebiega rekrutacja pracowników z Ukrainy z pomocą agencji

  1. oszczędności czasu — agencja pracy zajmie się wszystkimi etapami, z których składa się rekrutacja pracowników. We Wrocławiu Agencja T&M Job zbiera i sprawdza dokumenty od kandydatów na dane stanowisko i prowadzi z nimi rozmowy, a także wybiera najlepszych z nich;

    Przeczytaj również: Czym zajmują się agencje pracy?

  2. szybszym procesie rekrutacji — agencja pracy może pomóc w skróceniu czasu rekrutacji poprzez udostępnienie bazy kandydatów, którzy są gotowi do natychmiastowego podjęcia pracy. Dzięki temu zwiększają się też szanse na znalezienie odpowiedniego kandydata w krótkim czasie;

    Przeczytaj również: Kogo obecnie w czasie pandemii szukają agencje pracy i jak wygląda rekrutacja?

  3. możliwości skorzystania z profesjonalnego doradztwa — agencje pracy udzielają cennych porad na temat tego, jak przyciągnąć i zatrzymać w swojej firmie dobrych pracowników, szczególnie jeżeli mają duże doświadczenie w tej dziedzinie tak jak Agencja T&M Job. Nierzadko podpowiadają też, jak stworzyć pozytywne środowisko pracy tak, aby wszyscy zatrudnieni czuli się w niej komfortowo;

  4. oszczędności pieniędzy — decydując się na współpracę z agencją pracy, nie trzeba zatrudniać osoby na stanowisko rekrutera, a co za tym idzie, wygospodarowywać dla niej przestrzeni ani kupować dodatkowego sprzętu. Jedynym kosztem, jaki musi ponieść firma zatrudniająca danego pracownika, jest zapłata agencji pracy za znalezienie odpowiednich osób na dane stanowisko;

  5. większe możliwości dotarcia do wykwalifikowanych pracowników — agencje pracy często mają w swojej bazie pracowników ze znaczną wiedzą oraz doświadczeniem, do których samodzielnie możesz nie dotrzeć.

To wszystko sprawia, że na usługi profesjonalistów w zakresie rekrutacji decydują się zarówno niewielkie, jak i średnie oraz duże przedsiębiorstwa.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.